Sonntag, 26. April 2015

Serum do włosów farbowanych



Witajcie serdecznie.

Przed dwoma tygodniami skończyło mi się ulubione serum do włosów
Kerastase – Elixir Ultime klik. 125ml produktu wystarczyło na 16 miesięcy bardzo systematycznego używania (3x w tygodniu). Z kosmetyku byłam bardzo zadowolona, sprawdziło się fantastycznie, nie dostrzegłam w nim ani jednego minusa. Długo zastanawiałam, na co tym razem się zdecydować. Po głowie chodziła mi Alterna i Bumble and bumble. Zależało mi na czymś, co na pewno się sprawdzi, co wystarczy na długo - niebawem nie będę miała czasu na wielogodzinne surfowanie po sieci i szukanie perełek - oraz będzie wygodne w użyciu. Mój wybór padł ponownie na olejek Kerastase tyle, że tym razem wybrałam serię do włosów farbowanych.


Kerastase Elixir Ultime 
 Oleo-Complexe + The Imperial  
 eliksir rozświetlający włosy koloryzowane

Wygładzający olejek pielęgnacyjny dla włosów farbowanych o właściwościach nawilżających i nabłyszczających. Oleo-Complexe + ekstrakt z białej herbaty = odżywcze olejki wydobywające blask i chroniące kolor oraz wysoka koncentracja antyoksydantów. Zapewnia optymalną dawkę nawilżenia, by włosy prezentowały się zdrowo i pięknie. 125ml - cena od 23,90€.


Konsystencja silikonowo-olejowa, rzadka, przezroczysta. Dzięki wygodnemu dozownikowi, nakładamy taką ilość, jaką nasze włosy potrzebują. W moim przypadku - włosy do wysokości łopatek - jest to ok pół pompki. Od kiedy produkt używam, nie zdarzyło mi się przesadzić z ilością, włosy nigdy nie wyglądały na tłuste. 

Zapach. Poprzedni olejek pachniał bardzo luksusowo. Ten jest elegancki z nutką kwiatową.
Podczas rozprowadzania produktu na włosach zapach może wydawać się odrobinę za intensywny/duszący. Osobiście mi to nie przeszkadza, a lubię zdecydowanie lekkie zapachy. Po 30 minutach pytałam się męża, czym moje włosy pachną i mówi, że świeżością:)
  
Użycie. Serum rozprowadzam na włosy od ucha po końcówki. Nakładam na dwa sposoby:
  • Na wilgotne, oszuszone ręcznikiem, nie rozczesane włosy. Suszę i dopiero rozczesuję. Produkt stanowi idealną ochronę końcówek przed zniszczeniem i rozdwajaniem się podczas suszenia suszarką.
  • Na wysuszone włosy. Włosy pięknie się błyszczą!

Moje wrażenia. Po użyciu włosy są miękkie, elastyczne, ładnie się błyszczą. Są przyjemne dotyku, gładkie, nie przeciążone. Problem elektryzujących się włosów przestał istnieć. Serum nie poprawia kondycji moich włosów, ale zapewnia ochronę przed zewnętrzynymi czynnikami atmosferycznimi jak słońce, mróz, wiatr.


Skład:
 1. Cyclopentasiloxane - silikon lotny, lekki. Emolient który tworzy na powierzchni włosa warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody. Zmiękcza i wygładza.
2. Dimethiconol - silikon lekki, nierozpuszczalny w wodzie, dający łatwo usunąć się za pomocą łagodnych szamponów(np. typu Babydream, Hipp) . Zmiękcza, wygładza, nadaje połysk. 
3. Zea Mays - olejek kukurydziany 
4. Argania Spinosa Kernel Oil – olej arganowy 
5. Camelia Kissi Seed Oil  – olej kameliowy 
6. Pentaclethera Macroloba Seed Oil - olej pracaxi 
7. Butylphenyl Methylpropional - składnik kompozycji zapachowych
8. Benzyl Salicylate - stosowany jako substancja zapachowa lub środek pochłaniający promienie słoneczne
9. Hexyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach jaśminu.
10. Benzyl Alcohol – rozpuszczalnik, konserwant
11. Linalool - substancja zapachowa
12. Limonene - substancja zapachowa
13. Citronellol - składnik kompozycji zapachowych
14. Geraniol - składnik kompozycji zapachowych
15. Coumarin - substancja zapachowa, o zapachu wysuszonej trawy.  
16. Camellia Senensis Leaf Extract - ekstrakt z białej harbaty

Mieszanka łagodnych silikonów, olejków, sporej ilości substancji zapachowych oraz ekstraktu z białej herbaty.




Moja ocena - 1minimum -10 max: 10. Mój numer jeden w pielęgnacji włosów.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen