Sonntag, 19. April 2015

Ulubiony błyszczyk do ust

Witajcie serdecznie.
Dzisiaj zaprezentuję Wam ulubiony błyszczyk do ust. Choć co sezon wpadają mi w dłonie nowości, do tego powracam systematycznie.
Mój ulubiony, najbardziej uniwersalny produkt do ust.



Dior Addict Lip Maximizer.



Jest to bezbarwny błyszczyk do ust o delikatnym miętowo-mentolowym i waniliowym zapachu - osobiście nie przepadam za odświeżaczami w kosmetykach, tutaj jest to bardzo przyjemne. Bezpośrednio po nałożeniu odczuwam lekkie mrowienie, przyjemny chłód i odświeżenie.
Konsystencja produktu jest średnio gęsta, miękka, przyjemna podczas aplikacji, nic się nie rozmazuje. Wygodny, miękki aplikator.
Podczas nakładania czuję jak przesuszone usta zmiękczają się, uczucie ściągnięcia natychmiastowo znika. Twałość jest zadowalająca, tak długo jak nic nie jemy, nie pijemy usta błyszczą się. Samo nawilżenie utrzymuje się natomiast dłużej.
Błyszczyk nie posiada drobinek. Optycznie powiększa usta, wydają się pełniejsze - widzę to za każdym razem, gdy nakładam na usta:) Nadaje równiez piękny połysk, efekt tafli wody.
Na co dzień stosuję jako produkt nawilżąjący i nadający blask. Gdy gdzieś wychodzę, aplikuję na szminkę lub konturówkę. W obu przypadkach sprawdza się na piątkę. Co do wydajności - używam na zmianę z innymi produktami - wystarcza mi na ok 8 miesięcy. Pojemność 6m.



Usta bez makijażu.


Z błyszczykiem.




Przed nałożeniem błyszczyka, podkreśliłam usta konturówką.




Jaki jest Wasz ulubiony produkt do ust? Dajcie znać:)
Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego wpisu. 
Udanej niedzieli, papapa!


Kommentare:

  1. Często czytam pochlebne recenzje tego błyszczyka, wiele razy już przymierzałam się do jego zakupu, ale póki co to nie wpadł w moje macki :) Bardzo mi się podoba więc to pewnie kwestia czasu :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja również zwlekałam z zakupem, a teraz jestem zachwycona. Ale przez zakupem i tak polecam pomacać:)

      Löschen
  2. przyznam szczerze, że nie przepadam za bezbarwnymi błyszczykami, ale ten prezentuje się uroczo :) a nałożony na konturówkę - dla mnie bomba :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To fakt, bezbarwny błyszczyk użyty sam wypada dośc blado. Ale na konturówce która kolor dodaje, wygląda super:)

      Löschen
  3. Kiedyś się nad nim zastanawiałam ale odstrasza mnie to mrowienie po nałożeniu. Kiedyś kupiłam taki błyszczyk i niestety nie mogłam go nosić bo usta wyglądały jakby mnie pszczoła ugryzła....chyba mam uczulenie na ten mrowiejący skladnik (:

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hehe, no co ty!!! Musiałabyś wukonać wcześniej próbę uczuleniową, za drogi kosmetyk, żeby kupić o tak w ciemno.

      Löschen
  4. Nie mój odcień. Ja wolę bardziej zdecydowane kolory, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To fakt, użyty solo przy jasnej, bladej skórze wypada blado. Ja również lubię kolory dodające mi koloru, ale na co dzień swietnie się sprawdza.

      Löschen