Dienstag, 14. April 2015

Witajcie ;-)




Chciałabym Was bardzo serdecznie powitać na mojej nowej stronie.
Niestety na poprzednim blogu - www.martaanna.blog.pl - zabrakło dla mnie miejsca.
Wprawdzie onet przyznał mi parę dodatkowych MG, ale szybko się zapełniły. Jest mi trochę smutno, w tamtym roku odświeżyłam bloga, dopracowałam go w każdym szczególe, a stronę startową to wręcz uwielbiam!
Tworzenie nowych wpisów sprawia mi jednak tak ogromną radość, że postanowiłam znaleźć sobie nowe miejsce w świecie wirtualnym.
Dobrze się składa, że mam jeszcze wystarczająco czasu, aby nową stronę dopracować i dopieścić. Wielkich zmian jak widzicie nie ma. Uczę się nowych funkcji, niesamowita frajda! To czego brakowało mi na onecie tu jest, byle do przodu :) Mój mąż jak zobaczył, że tworzę bloga od samego początku, stwierdził od razu, że na obiad nie ma co liczyć. Od wczoraj rządzi w kuchni, dzisiaj również nie zapowiada się innaczej. 



Pozdrawiam i dziękuję, że jesteście:)



Kommentare:

  1. Witam na blogspocie :) Powodzenia :) Trzymam kciuki :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć:)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Löschen
  2. czytałam Cię na poprzednim blogu :) blogspot jest o wiele lepszy, fajnie, że teraz jesteś tutaj! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Już dostrzegam zalety. Dziękuję, że jesteś również i tu:)))

      Löschen
  3. :)) kochana a będzie może wtyczka obserwatorów inna niż google + ? :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A ta co jest na boku nie wtyczka? :)

      Löschen
  4. witam się w nowym miejscu:)
    :*

    AntwortenLöschen
  5. Cześć :)
    Już sobie zapisałam Twój nowy adres.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Super, dziękuję, to bardzo miło z Twojej strony:)

      Löschen
  6. Antworten
    1. Witaj również, pozdrawiam serdecznie!

      Löschen