Sonntag, 3. Mai 2015

Alterna - Caviar Anti-Aging - szampon + odżywka




Witajcie serdecznie!

Postanowiłam, że do czasu kiedy dzieci nie pojawią się na świecie, będę w miarę systematycznie pisać bloga, aby za bardzo nie rozmyślać :) Czas który ostatnio mam chciałabym dobrze wykorzystać i już na pewno nie na przesiadywaniu w przychodniach z powodu bo coś mi się ubzdurało.
A blog to mój zawsze sprawdzony sposób na odcięcie się i chwilowe zapomnienie :)

Powracając do tematu, dzisiaj recenzja luksusowej pielęgnacji do włosów.
Kosmetyki firmy Alterna bardzo długo za mną chodziły, byłam szalenie ciakawa, czy drogie kosmetyki do włosów mogą być lepsze od drogeryjnych. A ponieważ od 9 miesięcy nie farbuję włosów - co pozwala zaoszczędzić mi sporą sumę pieniędzy - pozwoliłam kupić sobie coś ekstra w nagrodę za wytrwanie w moim postanowieniu. Wybrałam szampon i odżywkę z lini Caviar Moisture. Kosmetyki kupiłam przez amazon.de.


Opis producenta
Caviar Moisture Shampoo 
Intensywnie nawilżający szampon przeznaczony do pielęgnacji słabych i łamliwych włosów. Zapobiega starzeniu struktury włosów. Zawiera dwa opatentowane kompleksy: Age-Controll Complex połączenie ekstraktu z kawioru, witaminy C i cytokin, odpowiedzialnych za rewitalizację włosów oraz Seasilk - kombinacja silnych ekstraktów z alg morskich, zapewniająca wyjątkowe nawilżenie i pomoc w odbudowie struktury włosów. Polecany dla włosów cienkich, zniszczonych oraz farbowanych. 200ml

Caviar Moisture Conditioner
Intensywnie nawilżająca odżywka przeznaczona do pielęgnacji słabych i łamliwych włosów. Zapobiega starzeniu struktury włosów. Zawiera dwa opatentowane kompleksy: Age-Controll Complex połączenie ekstraktu z kawioru, witaminy C i cytokin, odpowiedzialnych za rewitalizację włosów oraz Seasilk - kombinacja silnych ekstraktów z alg morskich, zapewniająca wyjątkowe nawilżenie i pomoc w odbudowie struktury włosów. Polecana dla włosów normalnych, suchych, farbowanych, zniszczonych i kręconych. 200ml

Produkty marki nie zawierają parabenów,  siarczanów, ani ftalanów.


Moje odczucia.

Szampon.
Wygodne, higieniczne opakowanie, przekręcamy nakrętkę nie ściągając jej i przez silikonową końcówkę wydobywa się szampon. Po umyciu stawiam butelkę na "głowie". Jedynie pod koniec, gdy niewiele już zostaje, ciężko jest wydobyć resztki. Aby nie stracić nerwów, warto opakowanie przeciąć w połowie i szpatułką kosmetyczną wydobyć pozostałość szamponu/odżywki.

Konsystencja gęsta, nie spływa z dłoni, wystarczy niewielka ilość, aby umyć długie włosy. Na początku nie mogłam się przyzywyczaić i za każdym razem nakładałam za dużo - szampon bardzo się pienił i dało się wyraźnie odczuć, że za dużo produktu nakładam. Odżywka skończyła się, a szampon miał zużycie ok 70%.

Dobrze się pieni i cudownie pachnie! Podczas mycia czułam się jak w SPA. Delikatnie ale skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie wysuszyła, nie podrażniła, ani nie powoduje większego przetłuszczania się - włosy myłam i myję co drugi dzień i tu nic nie uległo zmianie. Po umyciu włosy nie są splątane.

Jeden z lepszych szamponów jakie używałam. Na pewno kupię ponownie. 
Moja ocena - 1minimum -10 max: 10.

Odżywka.
Nakładałam na bardzo dobrze odciśnięte z wody włosy. Pachnie jak szampon - cudnie! Jak dla mnie wydajność średnia, starałam się nakładać taką ilość jaka jest zalecana, ale za każdym razem wydawało mi się, że to za mało. Osobiście lubię konkretną ilość i cieżko było mi się odzywczaić. W głowie miałam jednak cenę, która skutecznie mobilizowała mnie do umiarkowanego nakładania - największy minus produktu, żeby stresować się z powodu ilości nakładanej maski:) Dodam, że efekt był taki sam, czy nałożyłam więcej czy mniej.

Po myciu włosy ładnie się błyszczały, były miękkie w dotyku, lekkie, dobrze się układały i widać było to idealne wygładzenie na całej długości.

Raczej nie kupię ponownie, ale tylko z powodu moich przyzwyczajeń. Lubię czuć jak włosy są porządnie oblepione maską, a ta do tego celu jest stanowczo za droga. 
Moja ocena - 1minimum -10 max: 7,5.

*************************************************************************
Produkty wystarczyły mi na dobre 3 miesiące systematycznego używania. W tym czasie moja pielęgnacja ze względu na ciążę i złe samopoczucie bardzo zubożała, tak więc miałam okazję przekonać się, jak skuteczne są produkty. Całkowice zrezygnowałam w tym czasie z olejowania włosów. Używałam tylko tych dwóch produktów plus serum na końcówki przed suszeniem i niedzielna maska na 0,5h. 
Efekt po 3 miesiącach: kondycja moich włosów nie uległa pogorszeniu mimo, iż bardzo ograniczyłam ilość produktów. Włosy cały czas wyglądały zdrowo, pięknie się błyszczały, były miękkie, niesamowice gładkie na całej długości, żadnych rozdwojonych końcówek. 

Po jakimś czasie do pielęgnacji wprowadziłam dodatkowo odżywkę z Isany - kuracja z olejkiem arganowym klik -  ponieważ odniosłam wrażenie, że sam luksus dla moich włosów z czasem przestaje być wystarczający, że włosy potrzebują mimo wszystko urozmaicenia i to nie koniecznie z wysokiej półki. Odżywki stosowałam na zmianę i to było to, co potrzebowały do szczęścia:)

*************************************************************************


I to byloby na tyle w temacie. Mam nadzieję, że o czymś nie zapomniałam. W razie czego dopiszę:) 
Obecie używam serię z Color Hold+, pożyjemy zobaczymy. Pierwsze wrażenie dobre, ale recenzja po skończeniu opakowań.

Pozdrawiam.
Papa! 







Kommentare:

  1. Interesuja mnie od dluzszego czasu szampony tej marki - nie wiem jednak ile one kosztuja, bo jeszcze tak daleko w swoim zainteresowaniu nie doszlam ;) Czytam na razie o nich na roznych blogach. Kiedys mialam szampon nawilzajacy Kanebo, ktory byl dobry, ale tez jakos bez przesady znowu..Hmmm moze sie skusza o ile znajde w jakims sklepie internetowym bo u na tej marki nie widzialam.Pozdrawiam x
    PS. Ciesz sie, ze piszesz na nowym portalu bo na tamtym ciezko mi bylo dodawac komentarze

    AntwortenLöschen
  2. Gratuluję ciąży :) Produkty wydają się naprawdę fajne :)

    AntwortenLöschen
  3. chodza za mna te produkty, ale jak na razie nie moge "usprawiedliwic" wydania na nie takiej kasy:PP na pewno kiedys ulegne i kupie :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Za mną też długo chodziły i trównież czekałam na odpowieni moment, bo jednak do tanich nie należą, niestety.
      Może uda ci się trafić na dobrą cenę:)

      Löschen
  4. zdecydowanie w ich stronę mnie ciągnie, powstrzymuje mnie jedynie fakt połowy litrowej butli Rusk i całej litrowej Redken w łazience ;p

    AntwortenLöschen
  5. Alterna Caviar Overnight Hair Rescue is a deeply penetrating overnight treatment for damaged hair that repairs while you sleep.

    AntwortenLöschen