Freitag, 1. Mai 2015

Nowa nakładka do szczoteczki Clarisonic


Od kiedy posiadam szczoteczkę Clarisonic, zawsze wybierałam nakładkę przeznaczoną dla skóry wrażliwej - Delicate. Odpowiadała mi jak najbardziej, delikatna, miękka, dokładnie oczyszczała.
Po umyciu nigdy nie czułam podrażnienia, nie występowały zaczerwienienia. Przemywając następnie twarz płynem micelarnym, płatek zawsze był czysty.



 Clarisonic Luxe
 Cashmere Cleanse
 High Performance  
 Facial Brush Head

W styczniu - tak mi się wydaje - pojawiła się w Douglas De nowa nakładka, przeznaczona dla skór szczególnie suchych i dojrzałych. Włosie dwa razy dłuższe niż w tradycyjnych nakładkach, dwustopniowe - dłuższe i krótsze. Bajecznie miękkie, aksamitne!!! Tej miękkości nie można nawet porównać do Delicate. Już po pierwszym użyciu stwierdziłam, że nie wrócę do starej nakładki. Oczyszczanie to jeszcze większa przyjemność. A czy dokładnie oczyszcza?
Mój makijaż na co dzień jest raczej delikatny i nakładka dobrze radzi sobie z oczyszczeniem. 
Natomiast gdy nałożę więcej podkładu i bronzera płatek kosmetyczny po użyciu Clarisonic nie jest już taki czysty. Chcąc podać w procentach, wydaje mi się, że oczyszcza tak ok 90%. Osobiście mi to nie przeszkadza, ponieważ piorytetem dla mnie jest delikatne oczyszczanie, a płyn micelerany i tak zawsze używam.
Podczas oczyszczania w okolicach nosa, gdy przechodzę z jednej strony na drugą i odciągam szczoteczkę od skóry, czuję jak delikatnie pryska wodą w oczy. Nabrałam jednak wprawy i już nic się nie dzieje.
Gdy używałam nakładkę Delicate, zrezygnowałam całkowicie z peelingu mechanicznego. Skóra była zawsze idealnie gładka, bardzo dokładnie oczyszczona, zero suchych skórek. Ta jest na tyle delikatna, iż w planach mam zakup jakiegoś delikatnego ździeraka - zwłaszcza teraz, gdy ze względu na ciążę nie używam produktów złuszczających na bazie kwasów owocowych.
Minusy? Cena szczotki - 28,99€. Nakładkę powinno się wymieniać co 3 miesiące, ja dociagam do 4 miesięcy.



Delicate - Cashmere Face
Jak dla mnie już na zdjęciu widać miękkość nowej nakładki.




 Ogólna informacja o szczoteczce klik.
 Tu znajdziecie moją opinię po miesiącu używania Clarisonica klik. 

Na mojej liście "Plany na bloga" jest wpis 2 lata ze szczoteczką Clarisonic. Czy nadal ją używam, czy zredukowała zmarszczki oraz zmniejszyła ilość zanieczyszczeń.
Zapraszam już dziś na kolejne wpisy.
Pozdrawiam!!!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen