Montag, 11. Mai 2015

Zakupy dla bliźniaków cz.1



Witajcie.
Postanowiłam, że na bieżąco będę prezentować nie tylko nowości kosmetyczne, ale również te na wyprawkę dla moich kochanych lokatorów:)

Cieszę się ogromnie, ponieważ znam parę świeżo upieczonych mam, które są przekochane i podzieliły się ze mną swoimi doświadczeniami, co kupić, co jest potrzebne, co się sprawdziło a co nie. I ja również dzielę się z Wami tym co kupiłam. Zanim coś wrzucę do koszyka, zastanawiam się dwa razy, czy aby na pewno dana rzecz przyda się - sklepy dziecięce mają to do siebie, że po przekroczeniu progu chciałoby się kupić najlepiej wszystko. A nie chodzi o to, aby totalnie się spłukać i potem połowę rzeczy nie używać. Myślę, że wspólnie uda nam się uniknąć bubli:)
Jeśli macie jakieś rady, koniecznie piszcie.

Jeśli kogoś tematyka nie interesuje, nie ma problemu, zapraszam na kolejny wpis kosmetyczny już za parę dni:)


Wörner -  ręczniki i myjki, bardzo dobra jakość, po wypraniu miękkie, przyjemne dla skóry, ja też taki chcę! 80 x 80 cm. Zamawiałam przez amazone.

W sumie mam na dziecko 2 ręczniki. Myślę, że wystarczy.



Ręczniki z Tchibo, obecnie w przecenie. Polecam, ponieważ są solidnie wykonane, 100% bawełna. 80 x 80 cm.


Aspirator do czyszczenia nosa NoseFrida pozwala w pełni kontrolować siłę odsysania. Kupiłam z polecenia, przestestowany przez doświadczone mamy, podobno świetnie się sprawdza. Dokupiłam dodatkowo higieniczne wymienne filtry. Myślę, że pierwsze użycie będzie stresujące, a później pójdzie jak z płatka.

 Miękka szczoteczka do czesania. 


Tommee Tippe - osłonki na sutki Closer to Nature z niezwykle miękkiego silikonu są jak druga skóra dla obolałych lub popękanych brodawek sutkowych. Kupiłam z polecenia, podobno jedne z lepszych. O mamma mia, z przymiarką poczekam. To będzie jeszcze hardcor coś czuję. Za to mój mąż nie może doczekać się mleczarni. Znając go pierwszy będzie ustawiał się w kolejce, hehe :)



Baby Butt - zestawy pieluch tetrowych i flanelowych. Podobno nigdy za wiele. Zamawiałam przez amazone. 


Bajeranckie! Dobra jakość, śliczne kolory, dobrze obszyte, polecam.
Run, run, run.....



Flanelowe, miękkie, przyjemne w dotyku.



Baby Butt - zestaw 9 chust/pieluch. Na zdjęciu prezentowały się przecudnie! Niestety jakość była kiepska, pieluchy były bardzo źle obszyte i pierwszego prania z pewnością by nie przetrwały. Z żalem odesłałam, szkoda. Zamawiałam na amazone.


15 częściowy set ( pieluchy tetrowe, flanelowe, myjki, śliniak) z Baby Butt również bardzo słaba jakość, pieluchy flanelowe były zmechacone, źle obszyte - piękne tylko na zdjęciu, odesłałam.
Firma ma dobre pieluchy, ale w mniejszych zestawach po 4-6 sztuki - prezentowane na początku. Kompletów nie polecam.


 Ernsting´s family - śliniaki - coś mi się wydaje, że mama pierwsza przetestuje - ostatnio tak wszystko smakuje, że często już po śniadaniu muszę się przebierać:)


Wszystkie ciuszki kupuję w rozmiarze od 56cm.
A ponieważ bliźnięta są podobno zawsze mniejsze, postanowiłam dokupić na wszelki wypadek parę rzeczy w rozmiarze 50cm.
Baby Butt  - body z długim rękawem. Bardzo dobra jakość, materiał przyjemny w dotyku, 100% bawełna.


Tchibo - jak zawsze świetna jakość. W zestawie 4 sztuki.


Ernsting´s family - bardzo przystępna cena ciuszków, spokojnie przetrwają pierwsze miesiące, 100% bawełna. Po pierwszym praniu rzeczy bez zmian, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.




Dla małego pirata:)


 I księżniczki:)


Misiowaty dres. W tygodniu udało mi się dokupić skarpetki do kompletu.


Prezent od babci Moniki. Przywiozła całą reklamówkę, ale już nie miałam siły wszystkiego fotografować.


STACCATO - do każdego rozmiaru ciuszków postanowiłam, że kupię coś ekstra wyjściowego, na wizyty babć i cioć:) Firma ma cudne rzeczy dla dzieciaczków. Bardzo dobra jakość.


A na koniec mebelki do pokoju dziecięcego, w końcu się zdecydowaliśmy. Teraz czas pomyśleć nad kolorem ścian do pokoju oraz nad dekoracjami, pomysłów mam wiele:)



I to by było na tyle jeśli chodzi o pierwszy post zakupowy dla maluszków.
W tygodniu planuję doturlać się do C&A i H&M.
Tak więc kolejna część wyprawki wkrótce. 
Do zobaczenia, trzymajcie się ciepło!
Udnego tygodnia i dużo słońca:)
Papa!

Kommentare:

  1. Super:) ja polecam jednak wieksza ilosc mniejszych ciuszkow

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kasiu tak własnie myślę, że będzie to konieczne.
      Bo o 4 sztukach nie zajadę daleko:)

      Löschen
  2. Aj nie mogę się doczekać tych Twoich szkrabów. Świetnie Ci się trafiło, że będzie praka :)
    Powiem Ci, że ten "odkurzacz" so noska jest rewelacyjny, Chociaż teraz jak mały jest większy, coraz częściej zaczyna siągnąć za rurkę :D Pieluch i śliniaczków nigdy za wiele :) bo idą że hoho,
    I co bardzo polecam to poduszka klin dla niemowląt żeby dziecku nie ulewało się w nocy. Super sprawa :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    Ania

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :))))))
      Odkurzacz, dobrze powiedziane, kolejna mama potwierdza, że dobry wybór.
      W takim razie na wszelki wypadek domówię tych pieluch, ponieważ nie spotkałam nikogo, kto mówił, że ma ich za dużo.
      A klin już ląduje na liście, dziękuję:)
      Sciskam mamę i Karolka:)

      Löschen
  3. Przeslodkie te wszystkie rzeczy. Ja jestem dopiero w fazie tworzenia listy niezbednych rzeczy. Ale ciezko sie powstrzymac przed zakupami:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. OOooo, gratuluję serdecznie!!!!
      U mnie już czasu niewiele zostało, dlatego dodaję gazu:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Löschen
  4. Witam,
    Niedługo rownież zostanę mama bliźniaków :) aktualnie tez tworze wyprawkę. Z ciekawością śledzę twojego bloga oraz ig.
    Pozdrawiam Kasia

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Trochę nas jest z tego co widzę:)))

      Pozdrawiam Kasiu, dużo zdrówka dla Ciebie i maluszków:)

      Löschen
    2. Nie spodziewałam sie, ze tak dużo :) dziękuje i Wam rownież dużo zdrówka. Pozdrawiam

      Löschen
  5. Najszczersze gratulacje!
    Świetne zakupy, a jakie urocze ubrania ;)
    Pozdrawiam Marta

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam.
      Dziękuję za odwiedzanie bloga!

      Löschen