Dienstag, 23. Juni 2015

Dokoracja do pokoju dziecięcego :)


Witajcie!!!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś bardzo wyjątkowego.
Postanowiłam sama przygotować dekorację do pokoju dziecięcego. Długo zastanawiałam się co to mogłoby być, inspirację znalazłam na instagramie, nie pamiętam niestety tylko u kogo:(
Wybierając rzeczy dla dzieci - zabawki, ubranka, czy dekoracje - staram się kierować umiarem. O ile uwielbiam kolory, dużo kolorów, tak przesyt bardzo mnie razi. Chciałabym uniknąć tego całego sziki-miki czyli kokard, kokardek, opasek, kwiatków, panterek, różu do bólu głowy i nie wiadomo czego jeszcze:)

Chciałabym natomiast aby moje dzieci miały kolorowe dzieciństwo - takie jak dekoracja którą dla nich przygotowałam.



Co potrzebowałam:
- kolorowy blok
- ramka na zdjęcia - rozmiar 21/30
- klej do papieru
- duże i małe nożyczki
- gotowe literki
- ołówek z gumką, linijka
- cierpliwość:)

 
Ostatnia stronę bloku, która jest bardziej sztywna i twarda, wykorzytałam do zrobienia wzorcowego balonu. Następnie na kolorowym papierze odrysowywałam balony.


Na rakmę przypadło 22-23 balony.


Gotowe, super :)))


Ta dam! Cieszę się niesamowice:)
Moja wyobraźnia podpowiadała mi coś odrobinę innego, ale serce stworzyło takie dzieło:)





Mi się podoba:) A Wam?




Pozdrawiam i do następnego!







Kommentare:

  1. świetne baloniki :) i prześliczne imiona :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję:))) A z imionami nie było łatwo, jedna z trudniejszych deczyzji w ciąży - decyzja na całe życie:)

      Löschen
    2. domyślam się :) mnie oba bardzo się podobają

      Löschen
  2. Piękne :) Kolorowe, proste w wykonaniu, a zarazem bardzo efektowne. Jeśli znajdę czas zrobię podobny dla bratanka :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję, jak już jest plan, to można naprawdę szybko wykonać.Na pewno rodzice ucieszą się na taki, własnoręcznie robiony od serca prezent:)

      Löschen
  3. Antworten
    1. Dziękuję, ale się cieszę:)

      Löschen
  4. Piękne!!! Kolorowe niezwykle i zwykle zarazem, ale przedewszystkim Urzekajace! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cieszę się, że ci się podoba:))))

      Löschen