Mittwoch, 17. Juni 2015

Nowe produkty Anti-Age w wieczornej pielęgnacji.


Witajcie.
Chciałabym Wam zaprezentować nowe kosmetyki w mojej wieczornej pielęgnacji j z serii przeciwzmarszczkowej. Z firmą Kiehl's zetknęłam się dość przypadkowo przed rokiem, gdy w ręce wpadły mi próbki omawianych dzisiaj produktów. Zanim sięgnęłam po nie, zdążyły się dobrze zakurzyć. Dopiero podczas generalnych porządków w toaletce odkryłam je na nowo. Próbkę kremu do twarzy dość szybko zużyłam i pierwsze odczucia były jak najbardziej pozytywne. Próbki kremu pod oczy - udało mi się wtedy dostać 3-4 sztuki:) - wystarczyły na prawie 2-3 miesiące!

Tzp skóry: skóra mieszana z tendencją do przesuszenia. Tendencja do przebarwień


Przybył mój pierwszy urodzinowy prezent. Dobrze wiedzieć co się chce:)


Kiehl's
  • Powerful Wrinkle Reducing Cream - intensywna kuracja przeciwzmarszczkowa, zawierająca  peptydy miedzi, wapno, olejek z pestek moreli. Wzmocnia elastyczność skóry, wygładza powierzchnię skóry, widocznie redukuje zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych. 50m - od 40€.
  • Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream - Intensywna kuracja przeciwzmarszczkowa pod oczy.  Wygładzający krem pod oczy pomaga wzmocnić elastyczność skóry wokół oczu i zmniejszyć widoczność kurzych łapek, drobnych linii i zmarszczek. W rezultacie skóra wokół oczu staje się gładsza i bardziej jędrna. 15 mi - od 31€.


Lewa: krem do twarzy   Prawa: krem pod oczy

Krem do twarzy: konsystencja kremu jest średnio gęsta, a zarazem bardzo lekka, podczas aplikacji odczuwam śliskość ( obecność silikonu Cyclohexasiloxane - lotny silikon, odparowywuje podczas aplikacji, hipoalergiczny, nie powoduje powstawania zaskórników). Ponieważ kosmetyk potrzebuje chwilę, aby całkowicie się wchłonął, wykorzystuję ten moment na wykonanie szybkiego masażu, którego ruchem przewodnim jest oklepywanie. Jeśli chodzi o zapach, to bardzo przeciętny, nie ziołowy, nie apteczny, nie potrafię nawet określić. Na szczęście nie jest aż tak intensywny i nie utrzymuje się długo na skórze.

Jestem bardzo ciekawa jak spawdzi się na dłuższą metę, na pewno dam wam znać, czy jest równie świetny jak krem pod oczy.


Krem pod oczy: jak w przypadku kremu do twarzy, konsystencja średniogęsta, treściwa a przy tym lekka. Krem bardzo ładnie i szybko się wchłania. Jest to jeden z lepszych kremów pod oczy jaki miałam.
  • Krem nakładam w niewielkiej ilości, nie za blisko oka - wklepując opuszkami palców. Nie należy skóry w tym miejscu rozciągać, ponieważ skóra jest bardzo cienka i delikatna. Kremu nie nakładam na górną powiekę (ruchomą powiekę) tylko pod linię brwi, na brwi.


Do tej pory nie czułam potrzeby używać kremów pod oczy. Staram się sama wsłuchiwać w potrzeby swojej skóry, a nie w to, co mówią firmy kosmetyczne, że trzeba, że należy ...itp. Do tej pory w  zupełności wystarczył mi sam krem do twarzy. Czasami z zimie, gdy skóra bardziej się przesuszała decydowałam się na żelowy krem pod oczy o działaniu bardziej łagodzącym niż typowo przeciwzmarszczkowym. Przed rokiem gdy w dłonie wpadły mi miniaturki kremu pod oczy z Kiehl's, postanowiłam zrobić sobie małą kurację i wypróbować nowość. Efekty dostrzegłam po ok 2 miesiącach, gdy przygotowywałam zdjęcia na bloga. Zauważyłam na zdjęciach, że zdrobne zmarszczki wynikające z przesuszenia zniknęły, skóra stała się bardziej elastyczna, jaśniejsza. W tamtym momencie stwierdziłam, że przszedł czas w życiu ab sięgnąć po krem pod oczy:) A ponieważ kosmetyk sprawdził mi się doskonale, zdecydowałam się na pełnowymiarowe opakowanie.


Po ok 2 miesiącach używania kremu pod oczy, raz dziennie wieczorem - skóra dobrze nawilżona, bardziej gładka i elastyczna.


Lewa: krem do twarzy   Prawa: krem pod oczy


Gratisy: mała kosmetyczka plus trzy próbki.
Chciałam jeszcze tylko dodać, że kremy zamawiałam przez firmowy sklep Kiehl's w De, gdzie udało mi się dostać 20% rabat - to była promocja weekendowa. Z tego co obserwuję, często można trafić na fajne rabaty, wystarczy zapisać się na Newsletter, automatycznie dostaniemy na e-maila wszelkie informacje o rabatach, promocjach.


Jestem ciekawa, czy znacie kosmetyki tej firmy? Jeśli szczególnie Wam coś podpasowało dajcie znać. Mnie interesuje jeszcze serum z 10,5% witaminą C, zanim się jednak zdecyduję chciałabym  poszukać trochę więcej informacji o produkcie.

Pozdrawiam i do następnego wpisu.
Pa pa!!



Kommentare:

  1. Bardzo mnie ciekawią te kremy Aniu, na pewno są świetne :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Krem pod oczy jest rewelacyjny, a co do kremu do twarzy jeszcze zobaczymy. Jak mi się skończy na pewno napisze recenzję.

      Löschen
  2. Nie znam jej jeszcze, w szufladzie czekają próbki na testy.
    Ale niestety trochę to potrwa, bo od pewnego czasu nie mogę nic naturalnego używać, bo wszystko mnie podrażnia buuu

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oj, to lepiej nie. W takim razie pozostają ci kosmetyki apteczne, tak to jest ze skorą wrażliwą, że natura nie zawsze jej służy:(
      Ja jak miałam kiedyś ogrome problemy z alegrią, świetnie sprawdził sie u mnie Iwostin. A do ciała kosmetyki dla dzieci.

      Löschen
  3. Kurcze krem pod oczy super działanie. Może się skuszę na niego jak będę w Niemczech

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Polecam, bo jest naprawdę dobry. Miałam zachwalany krem pod oczy z awokado, ale ten jest jeszcze lepszy.

      Löschen