Donnerstag, 16. Juli 2015

Kosmetyczne nowości lipca



Witam Was bardzo serdecznie!
Kolejna porcja kosmetykow, dopadl mnie chyba syndrom wicia gniazdka - kosmetyki dla dzieci juz sa, czas na mame:) Wszystkie produkty sa mega ciekawe, czesc znam i uwielbiam, pozostale zapowiadaja sie interesujaco.

Byc moze to moj ostatni wpis, zanim przejde na blogowy urlop macierzynski, zobaczymy.
Moze jeszcze w ramach relaksu cos naskrobie, ale nie moge obiecac, poniewaz to juz ostatni wolny weekend zanim nastanie wyczekiwany chaos, dzien X zbliza sie juz duzymi krokami :)))

Zapraszam



Kostkamm - owalna szczotka do masażu wykonana z buku i twardych włókien agawy. Nadaje się do masażu suchego, podczas którego pobudzane jest ukrwienie a skóra jest delikatnie złuszczana. Ja takimi szczotkami masuje sie po kazdej kapieli (uda, posladki i brzuch). Wczesniej mialam szczotki z Rossmanna ( bardzo dobre, niedrogie) ale moj maz wpadl na pomysl, aby wyczyscic nimi maty samochodowe i niestety nie nadaja sie do uzycia. Te nowe sa bardzo ostre, zastanawiam sie czy w trakcie uzywania odrobine zmiekkna innaczej bedzie hardcor.
Dodam tylko, ze mnie cellulit sie boi i nawet w ciazy nie ma sladu po pomaranczowej skorce:)


Jak szotka ryzowa, haha!



Balea - mydla zapachowe. Uwielbiam, przecudnie pachna, zapas mam na pare lat.


Lavera - maseczka do twarzy z nagietkiem, imbirem i maslem Shea. Bardzo przyjemna, tresciwa, dobrze nawilzajaca. Idealna na sobotnie domowe SPA. Kupuje zawsze jedno opakowanie i uzywam raz na jakis czas, jaka mala odmiane.

Scholl - balsam do stóp witalizujący 75m. Odżywia i odswieża zmeczone nogi, zapewnia przyjemne chłodzenie. Z naturalnym ekstraktem z pomarańczy i olejkiem mietowym. Dobrze nawilza, ladnie sie wchlania....ale nie poczulam odswiezenia czy chlodzenia. Moze po ciazy zadziala lepiej, obecnie juz chyba nic nie pomoze moim obciazonym stopom.


DM. Chusteczki dla niemowlat, nie zawieraja perfum, delikatne. W Öko-Test przyznana zostala ocena - bardzo dobra. Uzywam rano, podczas oczyszczania twarzy, przyjemnie sie przemywa zaspane oczy. Nie uzywam dodatkowo produktow do mycia. Jestem z nich bardzo zadowolona i pa pewno kupie ponownie. Sa tansze niz chusteczki z Rossmanna.

Alterra - mleczko pielegnacyjne pod prysznic. Nakladamy na wilgotna skore po czym zmywamy. Kremowa konsystencja, fajny kosmetyk na lato, gdy nie zawsze mamy ochote/czas na aplikacje kremow do ciala. Nie zastapi jednak balsamu, produkt nie wysusza, pozostawia skore przyjemna w dotyku, ale nawilzenia to ja nie widze. Brakuje mi jakiegos konkretnego zapachu - pachnie dekilatnie, jak jakis zwykly krem bez dodatkow perfum. Zdecydowanie lepszy od popularnego kremu pod prysznic z Nivea - poniewaz nie zawiera parafiny i sklad jest zdecydowanie lepszy.


W mojej kosmetyczce znajduja sie zawsze dwa produkty do ochrony przed potem. Ulubiona kulka z Vichy, typowy antyprespirant zawierajacy aluminium, sprawdza mi sie na 95% - nie dziala gdy za kierownica siedzi moj maz;). Natomiast na co dzien staram sie uzywac produktow bardziej naturalnych,bez aluminium w skladzie. Niestety dzialanie takich kosmetykow jest rozne i jak do tej pory, nie udalo mi sie trafic na cos naprawde skutecznego. Ale jest nadzieja.....

Schmidt's. Dezodorant z bergamotką i limonką. Wegański i nietestowany na zwierzętach.
Wolny od aluminium, glikolu propylenowego, parabenów i ftalanów. Uzywam drugi tydzien i dziala dobrze. Jedyny minus to aplikacja - kosmetyk ma konsystencje zbitego masla, ktrore wcieramy w skore, jest  to w sumie kwestia przestawienia sie. Jest bardzo wydajny. Ciekawa jestem jak sprawdzi sie w bardziej "ekstremalnych" warunkach. 56g - 48zl.

Helena Rubinstein  Magic Concealer - korektor do twarzy. Kosmetyk uzywam od lat i zawsze do niego powracam, choc rynek zasypuje nas co chwila super nowosciami. Mega wydajny. Uzywam pod oczy i na okolice nosa. Opakowanie 15ml wystarcza mi jakos na 2 lata! Porzadnie kryje co trzeba, jest lekki, nie zbiera sie w zmarszczkach. Moj kolor to 002.


To tyle z nowosci w tym miesiacu.
Znacie, uzywacie, jak wam sie sprawdzaja???

Pozdrawiam cieplo!!!

Kommentare:

  1. Jaaacie to już? Daj znać jak poród, jak dzieci i oczywiście życzę wszystkiego dobrego :-* trzymaj się i czekam na posty z cyklu mama bliźniaków ;-)

    AntwortenLöschen
  2. Na początek wszystkiego dobrego dla Ciebie i dzieciaczków :)

    Ostatnio kupiłam kolejne deo Vichy i już nie jestem z niego tak zadowolona jak dawniej. Coś obiło mi się o oczy/uszy, że zmienili skład. I teraz przede wszystkim nie chroni tak jak dawniej, a co gorsza zatyka mi gruczoły potowe. Do tej pory przymykałam oko na aluminium, bo spełniał swoje zadanie w 100%, a teraz szukam zamiennika. Myślę, na deo Schmidt's, ale w PL jest tak trudno dostępny :(

    Miałam jakiś czas temu korektor Helenki, też 002 i bardzo go lubiłam. Podejrzewam, że niebawem do niego wrócę :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuję ci bardzo serdecznie!

      Deo Schmidt's jest dostepny u nas w PL, jeden sklep ma go w sprzedaży
      https://www.ecco-verde.pl/schmidts-deodorant

      Löschen
    2. Witam mam pytanie o cene bo na stronie jest prawie 60zl 😯a i jeszcze jak wygląda sprawa przydatności jak szybko trzeba go zużyć z góry dziękuję za odpowiedź pozdrawiam 😙

      Löschen
  3. Daj znać chociaż na Instagramie co sądzisz o dezodorancie. Chciałam go kupić, ale z przesyłką zapłaciłabym znacznie więcej, więc się waham. Korektor HR mam w planach, tylko muszę skończyć to czego obecnie używam.
    Trzymam kciuki za dzień X :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jest dobry, ale aplikacja srednia, uzywam juz miesiac i nadal nie do konca sie przekonalam i na zmiane uzywam z Vichy.

      Löschen