Sonntag, 12. Juli 2015

Urodzinowe kosmetyki :)))


Urodzinowe kosmetyki i bony to najlepsze prezenty pod słońcem.
Zawsze cieszą i sprawiają tyle radości!
Tym ramem zaszalałam na całego, wpadłam w gorączkę zakupów i zrealizowałam wszystkie bony na raz, nie ma co czekać i odkładać.


Perełki:)


Wielki powrót do płynu micelarnego z Biodermy. Co jak co, ale ten jest najlepszy!....lepszy od ostatnio używanego Garniera. Wydajny, delikatny, dobrze oczyszcza, nie pieni się jak Garnier i jest od niego bardziej "gęściejszy" jeśli to tak można nazwać.

Nowość z Nivea - myjący krem pod prysznic, który usuwa również makijaż. Fajny kosmetyk na wakacje, ja zabiorę na pewno do szpitala. Użyłam z ciekawości raz i makijaż zmył, ale musiałam  płatkiem kosmetycznym nasączonym wodą doczyścić pozostałość tuszu, ponieważ wyglądalam jak panda.

Hildegard Braukmann - ulubiony tonik witaminowy do skóry suchej i wrażliwej. Dostaniemy we wszystkich drogeriach ( Budni, DM, Douglas) z wyjątkiem Rossmanna. Delikatny, kwiatowo-cytrusowy zapach. Wycisza podrażnioną skórę, nie podrażnia, bardzo łagodny – aczkolwiek to nie gwarancja, że kogoś nie uczuli, to już sprawa bardzo indywidualna. Bardzo ładnie skórę odświeża i wyraźnie nawilża.


Zestaw z Origins - peeling, maska oczyszczajaca i intensywnie nawilzajaca plus szczoteczka.
  •  Modern Friction Peeling - ścierająca naskórek skrobia ryżowa, otulona w delikatny krem - usuwa martwą warstwę naskórą, pozostawiając promienną, wygładzoną cerę. Zawiera olejek cytrynowy i witaminę C dla blasku, łagodzący aloes.
  •  Clear Improvement™ Active Charcoal Mask To Clear Pores -  oczyszczająca i wygładzająca maseczka z aktywnym węglem.    
  • Drink Up® Intensive Overnight mask to quench skin's thirst - maseczka silnie nawilżająca - bardzo lubię!
Recenzja na pewno sie pojawi.

Suchy szampon z Batiste, bardzo lubię za świeży zapach i dzialanie. Odswieza wlosy i dodaje odrobine objetosci. Jak dla mnie najlepszy.

Oraz prezent od mojej fryzjerki - Matrix - Biolagne Sun Repair Treatment - maska ochronna, nawilża i odżywia włosy po ekspozycji słonecznej, kąpieli w wodzie morskiej i chlorowanej. Kiedyś jeszcze na studiach, gdy miałam większy dostęp do kosmetyków tej profesjonalnej firmy fryzjerskiej, bardzo chwaliłam sobie maski. Ciekawa jestem jak ta się sprawdzi, jeśli będę zadowolona na pewno zakupię coś jeszcze. Jeśli któraś z Was coś obecnie używa i poleca, koniecznie napiszcie mi.



Organique - tonik oczarowy - juz mnie oczarowal. Swietny kosmetyk do masek  i odswiezania skory po demakijazu.

Sensai - gąbka do bardzo dokladnego oczyszczania skory...zdradzam z nia szczoteczke Clarisonic. W kontakcie z wodą miekknie, po uzyciu myje wodą i mydlem po czym zostawiam do wyschniecia. Gąbka stwardnieje dzięki temu niemożliwe będzie gromadzenie się na jej powierzchni bakterii. Jestem z niej bardzo zadowolona, swietnie oczyszcza, ale jest bardziej szorstka od Annayake, ktora byla mega miekka i delikatna klik

Biotherm - Biosource Balm-To-Oil oczyszczajacy balsam do twarzy - wygladem przypomina wazeline, maselko. Dzisiaj pierwsze testy, nie moge sie doczekac!



Clarnis - Beauty Flash Balm - maseczka upiększająca. Oj, przyjemna....Pierwsze wrazenie bardzo pozytywne.

Oraz gratis do zakupu - miniaturka maseczki nawilżającej - HydraQuench, Cream Mask.
Uwielbiam maski, czy to do ciala, twarzy czy wlosow:)


Nuxe Body - kremowy żel pod prysznic z płatkami kwiatów pomarańczy oraz migdałowca. Mała odmiana, w końcu coś nie cytrusowego:)

Organique - masło do ciała z kozim mlekiem i liczki. Kosmetyk jest gęsty, dobrze się rozsmarowywuje, bardzo delikatny, przyjemny zapach, wchłania się dobrze, nie brudzi przy tym ubrania. Nawilżenie jest dobre, czuć to.....ale w przypadku pielęgnacji skóry w ciąży, muszę na zmianę używać z olejkiem, ponieważ mimo wszystko odczuwam przesuszenie skóry na brzuchu.

Etja - naturalny olej ze słodkich migdałów - mam zamiar wykorzystac do pielegnacji wlosow.

Podstawą w moim makijażu jest nadal BB Creme z Dior. Bardzo dobry kosmetyk, dodaje blasku skórze, wyrównuje koloryt skóry i sprawia, że świeżo wygląda, choć krycie jest słabe. Mój numer to 002 .

Krem z filtrem do skóry mieszanej, tłustej a zarazem wrażliwej - Vichy 50. Lubię zapach, idealnie sprawdza się pod makijaż.


Mydełko z Organique. Szkoda używać:)


Próbki 2 tuszy z Lancome, bardzo się cieszę przydadzą się na 100%:)

Biotherm - krem pod oczy - Aquasource Total Eye Revitalizer. Bardzo szybko się wchłania, lekki, ładnie pachnie, daje fajne uczucie odświeżenia pod oczami. Myślę, że na lato kosmetyk zapewni wystarczające nawilżenie, ale dla przesuszonej skóry pod oczami może być za słaby.

Oraz wielka niespodzianka - 2x Alpha-H - Liquid Gold tonik złuszczający z 5% kwasem glikolowym. Bardzo mnie ten produkt ciekawi, pierwszy raz mam styczność z kosmetykami, jeśli się tonik sprawdzi na jesień na pewno zakupię wraz z maską oczyszczającą.


Próbki z Organique - zachwyciło mnie masełko z żurawiny, uwielbiam zapach tych owoców w kosmetykach. Na jesień na pewno zamówię sobie parę kosmetyków tej firmy, póki co tworzę listę.
Jeśli coś szczególnie polecacie koniecznie napiszcie mi.


Dobre kosmetyki, lepsze samopoczucie...i nie widać, że człowiek jest starszy o rok ;)


Pozdrawiam serdecznie!


P.S Przepraszam za brak polskich liter, ale zmuszona jestem przeniesc sie na laptopa i nie wiem gdzie co jeszcze jest. A wklejanie kazdej litery zaczyna podnosic mi cisnienie;)


Kommentare:

  1. Organique ach Organique1 <3 tonik masz rację czaruje i z pewnością do niego wrócę :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja rowniez na pewno kupie kolejne opakowanie tego toniku.

      Löschen
  2. maseczka z Clarins jest boska, wykańczam miniaturkę i mam ochotę na pełen wymiar :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Maja dobre kosmetyki, raz na jakis czas lubie sobie zaszalec i na cos sie od nich skusic.
      A maska owszem, bardzo dobra!

      Löschen
  3. Jaką masz karnację? Bardzo interesuje mnie ten krem z BB Dior, ale nie wiem jak z kolorem :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mam jasna karnacje, jestem ogolnie dosc blada, nie opalam sie w ogole. Mialam na poczatku kupic numer 001, ale ten bardziej naturalnie wyglada, dodaje mi odrobine kolorui ladnie sie z nia stapia.

      Löschen
  4. same wspanialosci, a maseczkę Clarins uwielbiam, Organique i Diorka tez :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Przyznam sie bez bicia, ze wlasnie maseczke z Clarins podpatrzylam u ciebie:)

      Löschen