Sonntag, 16. August 2015

Witamy na świecie


Witajcie.

W końcu udało mi się dorwać na chwilę do komputera.
Serdecznie dziekuję Wam wszystkim za życznia - na FB, Instagramie i w prywatnych wiadomościach. Niestety z braku czasu nie jestem w stanie każdemu z osobna podziękować, za co bardzo przepraszam.
My dopiero powoli wpadamy w jako taki rytm. Mam nadzieję, że częściej uda mi się zaglądać na bloga, choć na pewno nie będzie to już tak systematyczne jak kiedyś.
A teraz czas przedstawić Wam moje skarby.

W 36 tygodniu + 6 dni pojawiły się na świecie.


Wymarzone, wyśnione i tak bardzo wyczekiwane.


 Emily & Lukas
48 cm - 47 cm
2600g - 2420g
W szpitalu byliśmy razem 6 dni. Dzieciaczki musiały ogrzewać się w inkubatorze, ponieważ miały problemy z utrzymaniem stałej temperatury.


Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.





Pozdrawiamy serdecznie!

Kommentare:

  1. Jakie śliczne :) Serdeczne gratulacje :)

    AntwortenLöschen
  2. jakie one słodkie ;-) jeszcze raz gratuluję i czekam na więcej fotek;-)

    AntwortenLöschen
  3. Prześliczne maluszki. Niech rosną zdrowo i radośnie :)
    Ale Ci się poszczęściło z parką :) i to chłopcem i dziewczynką :))) Dużo buziaczków i uścisków :***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję, to prawda, szczescie niesamowite:)
      Sciskam cie rowniez mocno i twojego malego ksiecia:)

      Löschen
  4. Prześliczne Dzieciaczki :**** wszystkiego co piękne i dobre dla Was Kochana :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Ines, kochana jestes!!

      Löschen
  5. Duuużo zdrówka dla całej trójki! A w zasadzie to dla czwórki :)

    Serdecznie gratuluję :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuję, w sumie z psiakami szóstki:)

      Löschen
  6. Słodziaki kochane :) Ja już gratulowałam na Instagramie, ale jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego i składam gratulacje Młodym Rodzicom :) My się dalej kulamy - 38 tydzień :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A ja dziekuje jeszcze raz bardzo:)))

      Löschen
  7. Serdecznie gratulujé :) Sodkie bobasy... Wszystkiego co najlepsze, poczawszy id zdrowia :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje moja droga, milo cie widziec:)

      Löschen
  8. Słodziaki <3
    Gratulacje dla Was Wszystkich :)

    AntwortenLöschen