Dienstag, 8. September 2015

Woda oczarowa z Organique


Witajcie serdecznie.

W przerwie między przewijakiem a karmieniem postanowiłm napisać dla Was szybki wpis o moim ostatnim odkryciu kosmetycznym.

Tonik z Organique sprezentowała mi moja bardzo dobra koleżanka Julietta, która zawsze wynajduje dla mnie perełki kosmetyczne. I tym razem również świetnie trafiła:)


 Zastosowanie kosmetyczne oczaru wirginijskiego - Hamamelis virginiana.

Woda detylowana i wyciagi sa szeroko stosowane w kosmetyce do przygotowywania tonikow, kremow, maseczek. Jest to produkt sciagajacy, zmniejszajay przekrwienie, przeznaczony do zapobiegania roznym podraznieniom skory, w szczegolnosci tradziku. Posiada silne właściwości gojące i przeciwzapalne. Przyśpiesza proces regeneracji skory skutecznie ją odmładzając.
Polecany jest dla cer naczynkowych, tłustych, trądzikowych oraz do skory dojrzalej. 


Tonik posiada plastikowe opakowanie z atomizerem. Używam systematycznie od 1,5 miesiąca i nadal działa bez zarzutu, świetnie rozpyla tworząc nad twarzą mgiełkę. Bez zapachu 125ml.

Produkt używam codziennie rano w celu odświeżenia skóry po wcześniejszym umyciu twarzy wodą. Nawilżenia nie odczuwam i w sumie od takich mgiełek też tego nie oczekuje - od nawilżania mam kremy i maski - za to wyraźnie łagodzi moją skórę, nie widzę zaczerwienień ani podrażnienia.

Wieczorem gdy nakładam na twarz krem nawilżający i mam chwilę aby wykonać 1 minutowy masaż twarzy, to szybko rozpylam dodatkowo tonik. Nic się nie roluje, krem zdecydowanie lepiej się wchłania. Po takim ekspresowym masażu mam zawsze takie uczucie, jakbym zastosowala maskę nawilżającą.

Tonik nadaje sie również do zwilżania maseczek z glinkami, które nam po paru minutach zastygają. Wcześniej używałam w tym celu wody termalnej, ale ten produkt zdecydowanie lepiej mi się sprawdza.

Skład: aqua, glicerin, hamamelis virginiana extract, panthenol, hydrolyzed pearl, sea salt, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone.


Nie jest to kosmetyk, ktory koniecznie trzeba miec, wow efeku rowniez nie dostrzegniecie.
Za to jest to fajny dodatek, urozmaicenie naszej codziennej pielegnacji, ktory wzmocni efekt pielegnacyjny. Osoiscie polecam:)



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen