Montag, 26. Oktober 2015

Baby Swimmer - pływamy w wannie:)



Witajcie serdecznie!

Gdy tylko dzieciaczki pojawiły się na świecie, zamarzyło mi się chodzić z nimi na basen. Z jednym dzieckiem nie byłoby większego problemu, z dwójką to już nie lada wyprawa.
Niestety nie znalazłam nikogo, kto zechciałby z nami uczęszczać na taki kurs.
Na szczęście znalazłam ciekawe rozwiązanie.


Po obejrzeniu paru filmików na YouTube zdecydowałam się na zakup kółek do pływania dla niemowląt - Baby Swimmer.

Koła zamówilam przez amazon. Na następny dzień były już u mnie
Koszt jednego to 18,30€. Na początku cena wydała mi się bardzo wysoka, ale chodzenie na basen, karnety, dojazdy też tanie nie są.
Zdecydowałam się na najmniejszy rozmiar  SMALL od 3-12kg. Drugi rozmiar to LARGE od 6 do 36kg.


Ponieważ maluchy jeszcze nie siedzą, konieczna okazała się pomoc drugiej osoby podczas nakładania kółek. Ja trzymałam bobasa, a mąż zakładał. Najlepiej nakłada się napompowane tak w 85%, rozchylając brzegi w różne strony. Po nałożeniu, z tyłu głowy zapinamy na rzepy.

Czy dzieci się bały? Jedynie kto się bał i stresował to byłam ja, ponieważ zastanawiałam, się czy 3 miesiące to nie za wcześnie.


Emily do samego początku była zachwycona. Pluskała się w wodzie jak zawodowiec. Widać było, że sprawia jej to ogromną radość. Nóżki miała cały czas na powierzchni wody, pełen luz.

Lukas podczas nakładania koła był o mały krok do płaczu, ale gdy tylko znalazl się w wodzie na jego twarzy pojawiło się wielkie zaskoczenie, a po chwili nawet uśmiech, o który u niego nie tak łatwo:)
Śmieliśmy się z mężem, że wyglądał na tak zrelaksowanego, że tylko kufel piwa brakował mu do pełnego szcześcia:)))



Cała kąpiel trwała ok 12 minut. Gdy ubierałam ich w pożamkę, widać było jak bardzo są zrelaksowane i spokojne.


Po kąpieli, Lukas wypił swoją butelkę do połowy i usnął.
Po raz pierwszy nie płakał podczas zasypiania, po kolkch nie było śladu.
Zaglądałam jeszcze parę razy do pokoju, ponieważ nie wierzyłam, że tak szybko pozasypiały.

A to co najlepsze, jeszcze na mnie czekało.
Kolejna butelka z mlekiem serwowana była w ostatnim czasie po ok 5,5h. Emily co do minuty upomniała się.
A Lukas tym razem po 7,5 godzinie dostał swoją flachę!!!
I to ja go obudziłam, ponieważ wystraszyłam się, że coś się stało.
Rewelacja!!!

Cóż, mogę tylko polecić:)


Pozdrawiam serdecznie

AKTUALIZACJA 8.11

Od pierwszego użycia minęły już trzy tygodnie. Koła używam systematycznie.
Wanienka dziecięca poszła w kąt i wątpię abym do niej jeszcze powróciła.
Dzieci są zachwycone, kochają się kąpać. Gdy pluskają się w wodzie, ja myję im głowę - zmywam produkt który używam na ciemieniuchę. Cała kąpiel jest dla mnie mniej stresująca niż w wannience, za jednym zamachem mam wykąpane dwa bobasy, jakoś tak sprawnie wszystko wychodzi.
Po kąpieli dzieci są bardzo zrelaksowane, zasypiają szybko bez zajęknięcia. Często już w połowie butelki.
Jedyna uwaga to rozmiar koła. Moja mała Emily ma grubaśną szyję, ma 6kg i koło na obecną chwilę jest dla niej idealnie dopasowane, nie widać luzu - rozmiar  SMALL od 3-12kg. Myślę, że za jakiś czas będę musiała kupić rozmiar LARGE od 6 do 36kg.

AKTUALIZACJA 02.01.2016

Koła używamy systematycznie raz w tygodniu podczas każdej kąpieli.Wanienka poszła na bok i kurzy się. 
Nakładanie koła już nie stanowi dla nas większego problemu - na początku mieliśmy z tym trochę problemy. 
Dzieci uwielbiają pływać w wannie, pluskają się ażmiło patrzeć. Po kąpieli są tak zmęczone, że usypiają w połowie butelki.
Waga dzieci to 7 i 8 kg i koła nadal pasują.  U Emily trochę śpuściliśmy powietrze i lepiej się zakłada. Obecnie szukam już większego rozmiaru i widzę, że trochę przepłaciłam, ponieważ koła można dostać już w cenie 14 euro za szukę.
 

Kommentare:

  1. świetny pomysł :) bo faktycznie z dwójką to już nie lada wyzwanie wybrać się na basen :)) no i widać od razu radochę

    AntwortenLöschen
  2. Ja zastanawiałam się nad tym kółkiem do pływania. Ale w ostatneczności nie kupiłam, bo wymyśłiłam sobie że jak nałoże to koło Karolowi na szyję to go poobciera. A na forach nie znalazłam informacji na ten temat więc sobie odpuściłam.

    AntwortenLöschen
  3. Anonym2/01/2017

    W takim kółku dziecko jest wieszane za głowę i na szyję działa siła równa cieżarowi dziecka minus siła wyporu. Mądrze? No nie wiem.

    https://justkiddi.com/infant-neck-floats/

    AntwortenLöschen