Sonntag, 18. Oktober 2015

Countdown has started!




Witajcie!

Czy u Was jest również taka brzydka i przytłaczająca pogoda?
Ja od tygodnia mam problem z wystawieniem nosa za drzwi
Moje psy są bardziej zmobilizowane, ze swoim Panem nie opuściły ani jednego spaceru.
Wstyd Marta. Trzeba wziąść się w gaść, człowiek nie z cukru:)

Powoli zaczynam myśleć o powrocie do biegania. Zielone światełko dostałam już od lekarza i położnej, ale chciałabym jeszcze trochę wzmocnić ciało zanim pokonam pierwszy kilometr po rocznej przerwie.

Nowy sezon, .....ach, niech i będą nowe buty:)
Model GEL-NOOSA TRI 10 chodził mi po głowie już od roku.
Wiem, wiem, mam już niejedną parę. Ale dobre buty to podstawa, zwłaszcza gdy pokonuje się dużo km.
Fryzjer nie oszczędza na kupnie nożyczek, tak biegacz nie może na butach. Zresztą jak większość kobiet mam słabość do butów, koniec kropka:)
Odliczam dni z podekscytowaniem !!!

 GEL-NOOSA TRI 10


Wygodne, lekkie, przewiewne. Posiadają elementy odlaskowe i wymienną wkładkę.
Mają cienką siatkę z przodu buta, dlatego nie sprawdzą się w mocno deszczowe dni.
Super kolory dodające energii!


Specyfikacja:
  • Nawierzchnia: asfalt
  • Rodzaj stopy: neutralna, pronator
  • Zastosowanie: startowe, minimalistyczne





Modele butów do biegania z Asics:
Gel-Fuji Trabuco 2 Neutral G-TX Women klik
GEL-Nimbus 16 klik



Countdown has started!


Kommentare:

  1. takie kolorowe, ze pasuja do wszystkiego :D bardzo fajne!! zastanawiam sie, czy bylyby odpowiednie takze do cwiczen w domu... mials okazje juz je sprawdzic podczas biegu? napisz cos wiecej :) buziaki dla Ciebie i maluszkow :**

    AntwortenLöschen
  2. Tak pasują do wszytkiego, niekoniecznie do sportowego stroju. Noszę ostatnio na co dzień do jeansów.
    Jak najbardzoej nadają sie do cwiczen w domu. Do biegania kupuje się najcześciej buty o rozmiar wieksze, a jesli to maja byc tylko cwiczenia, wtedy taki rozmiar bym wzięla jaki mamy.
    Testowałam podczas spaceru, na bieg 100m i bardzo wygodne sa. Sa lekkie, nie czuje sie ich.

    Dziekuje i ciebie rowniez bardzo serdecznie pozdrawiam!!!

    AntwortenLöschen
  3. Nie biegam (zawroty głowy) ;) ale buty są super, aż kuszą :)

    AntwortenLöschen