Sonntag, 25. Oktober 2015

Pycha!


Hali halo!

Mam dzisiaj dla Was obiecany, bardzo wyjątkowy przepis. Miał pojawić się wczoraj, ale przedawkowałam kawę i wyszły nici z planów. Muszę zmienić opis na blogu, kiedyś kawę piło się do towarzystwa, dzisiaj żeby przeżyć dzień, więc o przedawkowanie nie trudno :)

Od dobrego 1,5 miesiąca, dzień w dzień zajadam się pysznym deserem, który często zastępuje mi kolację.
Jest prosty i szybki do wykonania, bardzo sycący i zdrowy.
Moje uzależnienie. Nie usnę jak nie zjem, serio :)


Potrzebne składniki na jedną dużą, sycącą porcję.

- 1 mango
- 250g quarku - gęsty ser jogurtowy
- ok 50ml mleka zwykłego/kokosowego lub migdałowego. Kto co lubi.  
- 1/2 granata
- jeśli chcemy, aby było jeszcze bardziej sycące, dodajemy 1-2 małe łyżkeczki pestek słonecznika


Do pojemnika w którym będziemy blendować całość w pierwszej kolejności dajemy quark.


Aby całość nie była za gęsta, dodaję mleko migdałowe. Smakuje również ze zwykłym mlekiem lub mlekiem kokosowym.


Mango zawiera witaminę A, C, PP, E, witaminy z grupy B, a także: magnez, potas, miedź, flawonoidy, błonnik oraz cenny lupeol, należący do związków triterpenowych o działaniu antyoksydacyjnym, przeciwmiażdżycowym i przeciwzapalnym.


Blendujemy na jednolią masę.


Jeśli mam cierpliwość obieram pół granata, jeśli czasu brak 1/4.
Im więcej tym lepiej smakuje.


Jak obrać szybko granat


Owoc granatu zawiera polifenole, czyli związki przeciwutleniające, które hamują powstawanie wolnych rodników oraz usuwają już wytworzone, co zmniejsza ryzyko występowania wielu chorób nowotworowych.
Dowiedziono też ochronne działanie granatu na płód. Picie soku z granatu przez kobietę ciężarną chroni płód przed uszkodzeniami mózgu.


Smacznego.



Smakuje nieziemsko!  




Pozdrawiam serdecznie!

Kommentare:

  1. Ale mi smaka narobiłaś! :D

    AntwortenLöschen
  2. Ożeż ! ale pyszota. Lecę dzisiaj po składniki :)

    AntwortenLöschen
  3. Wow, aż mi ślinka cieknie:D

    AntwortenLöschen