Freitag, 13. November 2015

Tir z pampersami:)





Witajcie.
Dzisiejszy wpis jest dla wszystkich przyszłych lub obecnych mam malutkich dzieci, które mieszkają w Niemczech.
Gdy byłam w ciąży mój znajomy, który ma pokaźną gromadkę dzieci polecił mi zakup pieluszek z tira:)

LKW zapakowany po brzegi pampersami odwiedza miesięcznie około 100 miast.
Na stronie inernetowej dowiemy się w jakim terminie i miejscu samochód będzie sprzedawać pampersy.
Cena za jedną sztukę to od 0,10 centów do 0,16 centów w zależności od rozmiaru.
Super cena, chyba taniej nie dostaniemy.
Pieluszki kupujemy w kartonie, w którym znajduje się 100-200 sztuk. Mamy możliwość zobaczyć, dotknąć jakie pieluszki aktualnie są w sprzedaży. Panowie którzy sprzedają służą radą. Ostatnio nawet jeden pomógł mi zapakować kartony do samochodu, gdyż trochę tego miałam :)

Co najlepsze, to jeśli dziecko nam wyrośnie, z jakiejś przyczyny nam się nie sprawdzą możemy w następnym miesiącu towar zwrócić.
Jakościowo pieluchy uważam są całkiem ok. Nie mam jakiegoś wielkiego doświadczenia, nie znam wszystkich marek, ale te które do tej pory miałam - zużyłam i mam zamiar nadal kupować.

Dla mnie największym plusem jest to, że kupuję pieluszki raz na dwa miesiące i nie martwię się, że kończy mi się opakowanie. Nie muszę wyszukiwać aktualnych promocji. Oszczędność czasu.

Za każdym razem jak kupuję, muszę stać w kolejce, tyle mam kupuje.


Przez pierwsze dwa miesiące rozmiar 3-6kg sprawdził nam się dobrze. Używałam na dzień jak i na noc.
Pieluchy zmieniałam wtedy co ok 3 godziny i chłonność była bardzo dobra. Zero podrażnień, zaczerwienień w okolicach pieluszki.

Obecny rozmiar 4-9 jest dla mnie na ocenę 4 z dużym -. Zdziwiłam się, gdy przy zakupie okazało się, że są to nasze polskie pieluchy z Biedronki  - Dada Premium extra soft :) Jakościowo są lepsze niż np. pieluchy z DM.
Średnio chłonne, ale spokojnie wystarczają na 4-5 godzin bez niezpodzianek. Mocne rzepy - na dzień sprawdzają się dobrze. Jedyny minus to są trochę sztywne, zwłaszcza podczas nakładania.
Na noc zdecydowałam się mimo wszystko na zakup orginalnych pampersów, które są bardziej elastyczne.
Ale na dzień nie będę przepłacać i pozostane przy tych. Zaoszczędzone pieniądze wolę wydać na zabawki.


***********************************************************
Ciekawa jestem czy słyszałyście o mobilnym pampersowym sklepie?
Może któraś z Was sama kupuje?
Dajcie znać w komenatrzach:)

Podrawiam i do następnego wpisu.
Pa Pa





Kommentare:

  1. Nigdy nie słyszałam o takim sposobie sprzedawania pampersów.
    Podejrzewam, że w Polsce nie ma takiego wynalazku.

    AntwortenLöschen
  2. Powiem szczerze, że pierwszy raz o tym słyszę. My w dzień też mamy Dadę, a na noc Pampersy :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wlasnie czytalam opinie i mamy bardzo sobie chwalą Dadę. Po co przeplacac, i tak po paru godzinach taka pielucha ladauje w koszu:)

      Löschen
  3. Świetna akcja, szkoda że u nas nie ma czegoś takiego :) Moja córka też kupuje Dadę :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nawet na pampersach mozna zbić interes:)

      Löschen