Sonntag, 8. November 2015

Zakupy dla bliźniaków cz.2


Witam Was bardzo serdecznie!

Mam nadzieję, że dzień mija Wam w spokojnej atmosferze i że znajdziecie chwilę dla mojego bloga.
Nic bardziej nie mobilizuje, niż statystyki które wyraźnie pokazują waszą obecność. Dziękuję bardzo.

Wracam do tematu, czas u mnie jest ograniczony, muszę szybko pisać póki cisza trwa:)
Dzisiaj chciałabym pokazać moje ostatnie zakupy dla dzieciaczkow i przy okazji polecić parę produktów. Wybrałam rzeczy z których jestem najbardziej zadowolona i które świetnie się sprawdzają.
Zapraszam.


Baby Butt. Bardzo dobre jakościowo ciuchy dla dzieci w przystępnych cenach.
Wszystkie ciuszki w rozmiarze 50/56 są niestety już za małe, zamówiłam nowe w rozmiarze 62/68.
100% bawełna, kolory utrzymują się mimo częstego prania. Nadruki na bluzkach są naszywane, więc nie znikną w trakcie prania.
Szczególnie uwielbiam spodnie z podwyższonym stanem, dzieciaki świetnie w nichy wyglądają. Wiele osób pytało się mnie, gdzie je kupiłam.
Zamówienie składałam w sklepie Erwin Müller, z internetu ściągnęłam kod na darmową przesyłkę.






Lamaze. Materiałowa ksiażeczka dla dzieci w wieku 0+. Dzieciaki uwielbiają ją, zawsze po śniadaniu kładę je do łóżka i pół godziny mam spokój. Żywe kolory i kontrastujące wzory zachęcają dziecko do skupienia wzroku, a miękki materiał stymuluje dotyk zmysłu. Puzzle podczas zabawy wydają dzwięki. Książeczka ma 3 sznurki, dzięki czemu możemy zawiesić ją do łóżka na dwa sposoby. Kupiona na amazone. 








Mein Fühlbilderbuch  - książeczka dotykowa. Kupiam z polecenia i na pewno zamówię jeszcze inne tematy. Każda strona posiada materiał, który przypomina skórę zwierzątka. Rewelacja! 


Żyrafa Sophie - gryzak "lodowy" - zawiera elastyczną część do gryzienia, doskonale "drapią i masują" oraz chłodzą swędzące dziąsła malucha. Nie gotować i nie sterylizować! Myć ciepłą wodą z mydłem. NIE WOLNO wkładać do zamrażalnika - groźba odmrożenia i pęknięcia. Wyrzucić gdy widać oznaki zniszczenia.



Ośmiornica i słonik Lamaze. Bardzo kolorowe zabawki. Mama uwielbia :) Zawierają szeleszczące elementy, gryzak i dwa koła. W brzuszku znajduje się piszczałka.
Wygodny uchwyt umieszczony w zabawce pozwala na zabranie jej wszędzie ze sobą i umieszczenie w dowolnie wybranym miejscu: wózek, łóżeczko, fotelik-nosidełko jak i również część do maty edukacyjnej.

Przybliżone rozmiary:
- ośmiornica - 12,7 x 10,2 x 25,4 cm
- słoń: 22,2 x 10,2 x 20,3 cm




Nie wiem jak Wy, ale ja patrząc na te zabawki chcę być dzieckiem:)

Pozdrawiam serdecznie i do następnego!
Pa pa!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen