Sonntag, 20. Dezember 2015

Choinka inaczej :)




Witam Was bardzo serdecznie!
Okres przedświąteczny to czas, kiedy jesteśmy zabiegane, zarobione.
Sprzątanie, gotowanie, zakupy i jeszcze raz sprzątanie.
Chcemy aby wszystko wyglądało perfekcyjnie. Warto jednak na chwilę się zatrzymać, zastanowić się co tak naprawdę jest dla nas ważne, dla naszych bliskich. 
Co zrobić, aby ten okres był wyjątkowy, niezapomniany.

Dla mnie i mojej rodziny będą to wyjątkowe, szczególne święta. 
Postanowiłam wprowadzić do naszej rodziny nową tradycję.
Chciałabym aby wszyscy mama, tato, dzieci, psiaki - obecnośc również się liczy - razem stworzyli choinkę. 
Ale nie taką tradycyjną, to byłoby za proste.
Taką wyjątkowaą, inną.
Chcę, aby w przyszłości cała rodzina pracowała nad projektem. Już widzę tą burzę mózgów:)))
Wierzę w to, że uda mi się zebrać, zaciekawić i zmobilizować moją rodzinę :)

Na pierwszą choinkę jest już pomysł. Czas zabrać się za projekt i wykonanie.
Jutro zaczynamy :)
Inspiracji szukam w internecie. To nie są moje zdjęcia.






 






















Piękne choinki, co nie?

Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko!
Pa pa!

Kommentare:

  1. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciekawa jest, w koncu cos innego:)

      Löschen
  2. Brakuje choinki z książki i książek ;) polecam ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Takiej cierpliwości to ja niemam Ewelcia. Za to podziwiam twoje choinki!!!

      Löschen