Mittwoch, 30. Dezember 2015

Fotograficzny kalendarz adwentowy - moje prace.



Heja!
Jeśli ktoś śledzi mój profil na Instargamie wie, że biorę udział w adwentowym konkursie fotograficznym klik, który organizuje właścicielka bloga - Dorota Zalepa.
W tamtym roku konkurs odbył się po raz pierwszy, niestety nie wyrobiłam się, zabrakło czasu.
W tym roku postanowiłam stanąć na głowie i nie przepuścić tak dobrej zabawy, jaką jest robienie pięknych zdjęć w okresie przedświątecznym.


I udało się. Wprawdzie nie dałam rady zrobić zdjęcia codziennie, ale parę fotek pstryknęłam i miałam przy tym ogromną frajdę.
Już teraz wiem, że za rok postaram się jeszcze lepiej przygotować i zorganizować.... już widzę w wyobraźni te 24 wypasione zdjęcia :)))

Oto moje prace, ta dammmmmmm!


2 dzień
 Coś słodkiego
Ciasteczka upiekła dla mnie koleżanka. Pycha!



4 dzień 
Ulubione miejsce
Uwielbiam moją toaletkę. Kryje w sobie skarby, które zawsze relaksują ciało i duszę.



6 dzień
Niespodziewany prezent
Prezent dla dzieciaczków od osoby, której nie znam osobiście.  Poznałam ją przez Instagrama. 
Nie jest prawdą, że nie ma w dzisiejszym świecie już dobrych ludzi. Są, oj są!!!

  

8 dzień 
Chwila z książką
 Czas oderwać się od pieluch...



9 dzień
Lista do zrobienia
Wysyłanie skopiowanych życzeń świątecznych do rodziny nie wchodzi w grę. To już lepiej nic nie napisać.
Jeden z punktów rzeczy do zrobienia przed świetami. 




10 dzień
Coś czerwonego
  ♥♥ Najcenniejsze Mikołaje ♥♥




13 dzień
Ciepłe akcesoria
Nie wiem jak wy, ale w grudniu mam fioła na punkcie świątecznych/zimowych skarpetek:)


16 dzień 
Czas dla siebie
Koniec dnia, czas dla siebie.



 17 dzień
 Świąteczne dekoracje
Ta dekoracja niestety nie przetrwała, Eddi systematycznie podbierał orzechy.



18 dzień
Rodzinnie
Zdjęcie które łapie za serce.



20 dzień
Przytulanie
Gesty mówią więcej niż słowa.



21 dzień
Zima
Za oknem nie ma śladu po zimie, więc zdjęcie bez zimowych widoków:)



22 dzień
Choinka
Nasza rodzinna choinka klik




24 dzień
Wigilia 
W tym roku Wigilia skromna, ale w cudownym gronie:)


Trzymajcie za mnie kciuki!
Ciekawa jestem, które zdjęcieWam najbardziej się podoba.
Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam serdecznie
MartaAnna

#fotokalendarz

Kommentare:

  1. Trzymam :-)
    Najbardziej podoba mi się 18 i 22 :)

    AntwortenLöschen
  2. Piękne, klimatyczne zdjęcia. Bardzo interesująca choinka na zdjęciu nr 22. Zapraszam do siebie.

    AntwortenLöschen
  3. Coś czerwonego i rodzinnie to moje ulubione. Fotokalendarz to fajna zabawa :)

    AntwortenLöschen
  4. Mikołaje najkochańsze! A toaletkę masz cudooowną :)

    AntwortenLöschen
  5. Mikołaje rewelacja:) Fajne zdjęcia:)

    AntwortenLöschen