Montag, 11. Januar 2016

Hip hip hurra!!!




Hurra, hurra!

1,5 tygodnia siedziałam jak na szpilkach i czekałam na wyniki.
Przecieram oczy ze zdumienia, ale to prawda!
Udało się!
Jedno z moich zdjęć wygrało w konkursie "Fotograficzny Kalendarz Adwentowy" - 18 dzień Rodzinnie klik


To zdjęcie jest dla mnie bardzo wyjątkowe i dużo dla mnie znaczy.
Niebawem będzie zdobić naszą ścianę.


Podsumowanie konkursu i wszystkie przepiękne zdjęcia zobaczycie na blogu Kameralna klik 


Dorocie Zalepie serdecznie dziękuję za tak ogromne wyróżnienie.
Jestem przeszczęśliwa!
Dziękuję!




Kommentare:

  1. bo to zdjęcie jest naprawdę URZEKAJĄCE!! gratulacje

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję ci moja kochana Ewelko! Ściskam!

      Löschen
  2. Antworten
    1. Dziękuję serdecznie, cieszę się niesaowicie:)

      Löschen
  3. To zdjęcie jest naprawdę świetne! Zasługuje na wygraną! :)

    AntwortenLöschen
  4. Antworten
    1. Dziękuję bardzo! W poprzednim wpisie pisałaś,że najbardziej ci się podoba:))))

      Löschen