Montag, 1. Februar 2016

Kosmetyczne nowości stycznia



Witajcie moi drodzy!

Kosmetyczne nowości stycznia 1 lutego, ale nie wyrobiłam się wczoraj.
W zwiążku z tym, że przestałam karmić bobaski, moja pielęgnacja powoli zaczyna wracać na stare tory.
Czas wziąść się za siebie. Czuję, że moje ciało, twarz, włosy potrzebują zmian.

Za jakiś czas, gdy uzupełnię kosmetyczkę, pokażę Wam moją aktualną pielęgnację.

A teraz wróćmy do nowości......



Lavera - łagdony żel do mycia twarzy, zawiera w składzie bio melisę i bio malwę.
Niestety tak bardzo podrażnił mi oczy, że jeszcze następnego dnia czułam ból. Miałam uczucie, jakby mi wyżerał oczy, coś takiego nigdy mi się nie przydarzyło. To jest drugi kosmetyk Lavery który zrobił mi kuku.

Hildegard Braukmann - ulubiony witaminowy tonik, który zawsze zachwalam i polecam.
Oraz z tej samej serii mleczko odo demakijażu dla skóry suchej i wrażliwej.
Delikatne, dobrze oczyszcza, nie wysusza. Na obecną chwilę jestem bardzo zadowolona. Cena mogłaby być trochę niższa, 10€ za 200ml to sporo jak na produkt do demakijażu. Ale po przygodach z Laverą nie miałam ochoty na kolejne testy na mojej skórze.

Skład żelu do demakijażu.

Skład mleczka do demakijażu. 



Alpha-H Liquid Gold. Czas wprowadzić do pielęgnacji twarzy podukty z kwasami. Po ciąży zostało mi parę drobnych przebarwień, skóra potrzebuje odświeżenia. Stężenie kwasu glikolowego w tym kosmetyku  to 5%, niewielkie, ale zobaczymy.
Używam codziennie wieczorem, nie nakładam nic więcej. Przez pierwszy tydzień skóra lekko łuszczała się na nosie, obecnie nic się nie dzieje. Zero podrażnienia, pieczenia czy zaczerwienienia po użyciu.



Alterra - szampon dodający objętości z papają i bambusem. Po objętości nie widzę śladu, ale pięknie pachnie, dobrze oczyszcza, jest delikatny, nie wysusza skóry głowy, ani nie powoduje szybszego przetłuszczania się. Dobra cena, dobry skład. Polecam.

Dr. Hauschka - woda do włosów z neem - o działaniu odżywczym i wzmacniającym do każdego typu włosów. Po ciąży zostały mi dwa zakola, mam nadzieje, że po raz kolejny wcierka przyniesie efekty. Kosmetyk staram się używać 1-2x dziennie.
Firma zmieniła szatę graficzną produktów. Recenzja całej serii klik


Annayake. Do zamówienia dostałam dwie próbki kremów gratis.
Kremy mają bardzo gęstą, treściwą konsystencję, są dla mnie zdecydowanie za ciężkie.




Instagram - klik
FB - klik
G+ - klik 

Trzymajcie się, PaPa!!!

Kommentare:

  1. Bardzo ciekawią mnie kremy Annayake :) Pozdrawiam serdecznie :)

    AntwortenLöschen
  2. Na tę Alpha-H czaiłam się ale w końcu zdecydowałam się na coś mocniejszego :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tonik jest dobry, ale faktem jest ze do śilniejszych nie należy.
      Ja za rok, na pewno zdecyduje sie na inny

      Löschen
  3. Kusi mnie Alpha H i jak tylko znajdę jakąś promocję na pewno sprawię sobie taki prezent;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Weź tylko pod uwagę, że wiosna, lato przed nami i czas na kuracje z takimi produktami powoli dobiega końca.
      Jest to dobry tonik, ale mocny nie jest. Ja kiedyśpisałam na blogu o toniku 8%, był zdecydowanie tańszy i lepszy od tego. BRUNO VASSARI - AHA Skin Ceanser Tu daję ci linka.

      http://martaanna.blog.pl/2014/12/11/jesienno-zimowa-pielegnacja-skory/

      http://martaanna.blog.pl/2015/01/15/moje-kosmetyczne-hity-2014/


      Podrawiam

      Löschen