Mittwoch, 2. März 2016

Set do rewitalizującego zabiegu Dr. Hauschka


Witajcie serdecznie.

Witam Was po dość długiej nieobecności.
Postanowiłam, że w tym miesiącu stanę na głowie i spróbuję poprowadzić bloga dalej, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Zebrało mi się wiele fajnych tematów i chciałabym się nimi koniecznie z wami podzielić.

*********************************************************

Dzisiaj mam dla Was recenzję zestawu do samodzielnego zabiegu na twarz z Dr. Hauschka.
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy są mi obce, jedynie do pielęgnacji włosów znam i lubię klik.


Na zakup zdecydowałam się, ponieważ czuję się czasami zmęczona i chciałam urozmaicić moją wieczorną pielęgnację twarzy.
W domowym zaciszu poczułam się jak w salonie kosmetycznym na profesjonalnym zabiegu, to było mi potrzebne:)


Rewitalizujący rytuał

Set zalecany jest dla każdego typu cery.
Przy regularnym stosowaniu indywidualna aktywność skóry suchej ulega normalizacji, skóra tłusta i zanieczyszczona zostaje rozjaśniona, przynosi ukojenie skórze wrażliwej ze skłonnością do alergii, a skóra normalna otrzymuje właściwy poziom nawilżenia. Kompozycja wyciągów z roślin leczniczych pobudza procesy odnowy naskórka i pomaga jej w utrzymaniu wilgoci w głębszych warstwach. Wartościowe olejki  działają rozjaśniająco i wygładzająco na skórę.

W skład zestawu wchodzi: płyn do kąpieli parowej, maska oczyszczająca w proszku, maska rewitalizująca, porcelanowa miseczka na maskę oczyszczającą oraz pędzelek do maski.

Cena 16,90€.

Kosmetyki Dr. Hauschka nie zawierają syntetycznych substancji konserwujących, barwiących ani zapachowych, wolne od parabenów, olejów mineralnych, silikonów oraz glikoli polietylenowych PEG. Są opatrzone znakiem jakości BDIH "Kontrolowany kosmetyk naturalny".
Nie są testowane na zwierzętach.

Zestaw kosmetyków wystarczył mi na dwa zabiegi, które wykonałam w celu uzyskania lepszego efektu w odstępie 3 dni.



Krok 1 Demakijaż. 
Tu użyłam swoich kosmetyków, mleczko plus płyn do demakijażu oczu.


Krok 2 – Peeling 
Wykonałam enzymatyczny peeling z Dermalogica - Daily Microfoliant klik .



Krok 3 – Kąpiel parowa do twarzy
Parówka nie jest polecana dla skór wrażliwych, naczyniowych. Połowę butelki wlałam do miseczki z gorącą wodą. Głowę nakryłam ręcznikiem i trzymałam twarz nad pojemnikiem ok 3-4 minuty. Producent zaleca 5-10 minut. Ziołowa parówka otwiera pory i przygotowuje cerę do zabiegu . Zapach intensywnie ziołowy, brrr, nie moja bajka. Nie zdecydowałabym się na pełnowymiarowe opakowanie, ale do jednorazowego zabiegu jest ok

Skład kąpieli parowej: Water, Bellis Perennis Flower Extract, Alcohol, Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Hamamelis Virginiana Bark/Leaf Extract.


Krok 4 - Maseczka oczyszczająca
Do miseczki wsypałam połowę proszku z saszetki. Dodałam odrobinę letniej wody i wymieszałam pędzelkiem. Maskę rozprowaziłam na twarzy i szyi. Po czasie zmyłam bez większego problemu letnią wodą.
Maska ma prosty i bardzo dobry skład. Już po pierwszym użyciu dostrzeglam efekty.
Skóra była ładnie rozjaśniona, wygładzona i nie czułam w ogóle ściągnięcia. Cera była wyraźnie wyciszona.

 Skład maski: Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Hamamelis Virginiana Bark/Leaf Extract, Zea Mays Starch.  

Krok 5 - Maseczka rewitalizująca 
Intensywna pielęgnacja regenerująco-wygładzająca
Maseczkę równomiernie rozprowiłam  na twarzy i szyi. Trzymałam ok 15 minut. 
Lekka konsystencja produktu, wchłania się do matu, widocznie wygładza i zapewnia odpowiednie, ale lekkie nawilżene.
Nie obciąża skóry, nie podrażnia.

Skład  maski: Water, Pyrus Cydonia Seed Extract, Alcohol, Glycerin, Anthyllis Vulneraria Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Borago Officinalis Extract, Cetearyl Alcohol, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Bentonite, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Propolis Wax, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Geraniol*, Linalool*, Citronellol*, Citral*, Eugenol*, Farnesol*, Lysolecithin, Xanthan Gum, Chlorophyllin-Copper Complex (CI 75810).


Efekt końcowy:
Cały zabieg okazał się przede wszystkim balsamem dla mojej duszy.
W zestawie zabrakło mi takich kosmetyków jak tonik i krem końcowego, mimo to nie żałuje zakupu.
Moja skóra potrzebowała czegoś innego i dlatego też myślę  już po pierwszym zabiegu dostrzegłam efekty.
Cera była wypoczęta, ładnie się rozjaśniła, była odpowiednio nawilżona.
Miałam uczucie dobrze oczyszczonej i odświeżonej skóry.
Nic mnie nie uczuliło, nie podrażniło a tego w sumie najbardziej się obawiałam, ponieważ moja skóra nie lubi wszystkich naturalnych kosmetyków, często reaguje alergicznie.
Po 2 zabiegach zauważyłam, że moje dwa mega wielkie pryszcze które uprzykrzały mi życie od prawie dwóch tygodni, zaczęły ładnie się goić. Myślę, że wpływ tu miała maseczką oczyszczająca, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.


Czy zdecydowałabym się na ponowny zakup setu?
Nie, ale na pewno zdecyduję się na pełnowymiarowe opakowanie masczki oczyszczającej, która jest godna uwagi. Pędzelek, maseczkę już mam.


Pozdrawiam serdecznie!
Pa pa

Kommentare:

  1. Bardzo fajny zestaw. W Polsce go nie widziałam, ale też specjalnie nie szukałam.
    Bardzo lubię kosmetyki Hauschki.

    AntwortenLöschen
  2. Zestaw idealny dla mojej cery :)

    AntwortenLöschen
  3. Super zestaw:) Uważam, że takie "mini zestawy" to genialny pomysł. Sama kupiłam sobie zestaw dla skóry mieszanej. Czekam aż minie sezon alergiczny i będę mogła go wypróbować:)

    AntwortenLöschen