Sonntag, 6. März 2016

Wiosenno-letnie nowości w szafie bliźniaków - H&M, Tchibo, Splash About.


Witajcie serdecznie.
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku.
Wiosna tuż, tuż. Zaczynam powoili czuć przypływ energii, mam nadzieję, że czujecie się podobnie:)
Dni dłuższe, czasami zaświeci słońce:), powietrze jest takie cudowne, po godzinnym spacerze czuję się jak nowo narodzona. A niebawem będzie jeszcze przyjemniej :)))

***********************************

Dzisiaj pokażę wam parę nowości, które zakupiłam dla dzieci na okres wiosenno-letni.
Mamy już 7 miesięcy, Emily ma 67cm,  Lukas 70cm.
Obecny rozmiar ciuchów to 74, który jest dobrze dopasowany. Zakupione rzeczy są w rozmiarze 80.


Tchibo - 3 chusty z bawełny dla chłopca. Teraz gdy idą ząbki, idealnie chronią bluzkę przed wilgocią.
Zmieniam co godzinę, na kaloryferze wysychają błyskawicznie.  


H&M - kurtki. Nieplanowany zakup, ale są tak śliczne, że nie mogłam się powstrzymać.
Cienkie, z siateczką w środku, kaptur odpinany. Cudne!
Sprawdzałam jak na nich obecnie leżą i jedynie rękaw jest widocznie za duży.



Tchibo - bawełniane body z długim rękawem. W opakowaniu znajdują się 3 sztuki. Mam rozmiar 74/80 i dokupiam 86/92. Bardzo dobry jakościowo materiał, przyjemny, miękki. Często używam ze śpiworem do spania. W sklepie online są niedostępne, ale dostałam bez problemu w sklepie stacjonarnym.


Tchibo. Śpiwory do spania, rozmiar 90/110. Będą idealne na jesień, ciepłe, miękkie i duże. Planowałam  po 1 roku kupić kołdry, ale sprawdzają mi się tak dobrze, że jeszcze poczekam.
Plusem tych jest zapięcie na zamek.Przed 2 miesiącami teściowa sprezentowała mi nowe na lato z zatrzaskami i niestety rano spiworki są obok dzieci, tak więc polecam na zamki :)

Moje dzieci od samego początku śpią w śpiworkach, są do nich przyzwyczajone.
Gdy wypisywali nas po porodzie ze szpitala lekarz zalecł, aby do 1 roku życia dzieci spały w śpiworach.  Położna również odradzała nam kołdry, koce, ochraniacze do łóżka.
Dzieci śpią spokojnie - jest im ciepło, nie odkrywają się, gdy były małe nie mogły przekręcić się na brzuszek, co ma znaczenie, ponieważ dziecko nie potrafi jeszcze sprawnie unosić główki.
I my śpimy spokojnie, nie latamy w nocy co 5 minut do dziecięcego pokoju - nie obawiamy się,  że podczas snu naciągną sobie coś na głowę, że dostęp powietrza będzie utrudniony, że się odkopią, zmarzną.
 Z mojej strony mogę z czystym sumieniem takie śpiworki polecić.



H&M - cienkie sweterki z kapturem i guzikami u góry oraz kieszenią z przodu. Rękawy i dół ze ściągaczem.






H&M. Bluza i legginsy. Bawełna 85%; Poliester 15%
Świetny komplet, dobra jakość. 



H&M - cienkie spodnie z miękkiej, bawełnianej dzianiny. Mam nadzieję, że po pau praniach nie zrobi się worek.
Taką bluzkę sama chciałabym mieć. Na zdjęciach mateiał wydawał mi się odrobinę grubszy, a jest dość cienki.



H&M. Bawełniana chusta i czapka. Do kremowej bluzy/kurtki pasuje świetnie.



H&M. Opaski do włosów z elastycznym tyłem. Nie przepadam za takimi ozdobami, ale te prezentowały się tak ładne, że postanowiłam zamówić i zobaczyć, jak Emily będzie się w nich czuła.




Splash About - pieluszki do pływania Happy Nappy wykonane są z elastycznego, rozciągliwego neoprenu o grubości 1 mm, posiada miękkie i przyjemne dla dziecka ściągacze, aby zatrzymać wszystkie nieczystości.
Wybór kolorów duży. Nasz rozmiar to L. 
Zamawiałam przez amazon, cena niebieskich - 11€ i  różowych - 13€.
Do tego jest jeszcze biała, materiałowa, cienka pielucha, która stanowi dodatkowe zabezpieczenie. Wstawiam zdjęcie z netu, ponieważ moja zapodziała się gdzieś w praniu.


Niestety nie mieliśmy okazji testować, ponieważ od tygodnia dzieci mają katar i nie chcę ryzykować. Czekamy też aż pozostałe dzieci z naszej grupy wyzdrowieją, ot taki sezon.
Mam nadzieję, że wkrótce wrócimy na zajęcia. Dam wam na pewno znać jak się sprawdziły.





Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu!


Kommentare:

  1. Jak się miło zrobiło :)

    AntwortenLöschen
  2. Kurcze po niemiecku mi tu wyskakuje i skasowałam sobie komentarz klikając w ciemno:)
    Te gatki do pływania są super, tylko że my używamy pod nie pampersa. Teraz zerkam na ich strone i widze ze maja Nappy wrap i Nappy liners. Używasz obu?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tych wkładów nie mam, ponieważ wydają mi się zędne, to tylko własciwie taka wkładka. Happy Nappy plus Nappy-Wrap zapewniają wystarczającą ochronę. Wcześniej miałam zwykłe pieluchy do pływania z rossmanna i nie ma porównania, te są zdecydowanie lepsze.
      A pampers nie nasiąka wam za bardzo?

      Löschen