Mittwoch, 20. April 2016

Nowość - serum z 15% witaminą C - LIQ CC



Witajcie.

Umyłam okna i zdziwiłam się.
Patrząc w lustro dostrzegłam na mojej skórze liczne przebarwienia, znowu :(
Całą ciążę udało mi się uniknąć plam, jesień przetrwałam, a na wiosnę pojawiły się.
Zaczełam analizować moją pielęgnację i stwierdziłam, że od listopada nie używam żadnego serum z witaminą C.
  • Wszystko o cudownym działaniu witaminy C, najdziecie w linku - efekty, kosmetyki  - klik
Wieczorem miałam zamawiać ulubione z Skinceuticals, gdy  na blogu Kosmostolog przeczytałam o nowym kosmetyku. Cena bardzo kusząca - 30ml za 60 zł - nie zastanawiając się długo zamówiłam.



LIQ CC
Serum 
15% vitamine C
BOOST

Przeciwzmarszczkowy koncentrat rozświetlający z 15% witaminą C + tokoferol + magnez.

- ochrona antyoksydacyjna,
- pobudzenie syntezy kolagenu,
- program przeciwzmarszczkowy,
- program redukujący przebarwienia,
- program `blask i witalność`.

Pojemność 30ml
Cena ok 60zł



Moje pierwsze odczucia.

To czy kosmetyk poradzi sobie z przebarwieniami, dowiem się za parę miesięcy. Zrobiłam zdjęcia, za 3 miesiące zdam wam pierwszą relację.

Konsystencja rzadkiego, oleistego w wersji light przezroczystego żelu, wygodnie się aplikuje. Na początku mam wrażenie, że serum jest tłuste, ale po chwili wchłania się do matu. Skóra trochę piecze, ale dawno nie stosowałam tak dużego stężenia, ma więc prawo.

Kosmetyk używam rano i wieczorem, choć producent zaleca raz dziennie.

Brak zapachu.

Pod makijaż sprawdza się super, nic się nie roluje, nie powoduje nadmiernego błyszczenia się, make up trzyma się dobrze.

Używam tydzień i nie dostrzegam przesuszenia skóry, choć nie stosuję kremu na noc.

Po tygodniu daje się wyraźnie zauważyć, że skóra jest bardziej promienna, taka świeża. Za to kocham kosmetyki z witaminą C!

Cena kosmetyku jest bardzo zachęcająca. Produkt jest nawet tańszy od popularnego Flavo C. Mega duży plus!

Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne.





Używam i cierpliwie czekam na efekty.


Do następnego wpisu, pa!

Kommentare:

  1. Ciekawa jestem jakie będzie jego długofalowe działanie i cierpliwie poczekam na Twoją relację.

    AntwortenLöschen
  2. Mnie też zainteresowało to serum, ale obecnie kończę z BU, a później czeka jeszcze na mnie Iossi. Mam nadzieję że do tego czasu zdążysz podzielić się swoją pełną opinią :)

    AntwortenLöschen
  3. Moge zapytac gdzie mozna zamowic to Serum ( w DE ) ?

    AntwortenLöschen
  4. Za m-c jadę do Niemiec. Powiedz mi jakie sklepy odwiedzić ze zdrową żywnością. Czy może takowe produkty można kupić w normalnych sklepach. Co przywieźć? W Polsce znalezienie choćby galaretki bez cukru graniczy z cudem czy naturalnej (o dobrym składzie) maggie. Też bym chciała wziąć melasę.

    AntwortenLöschen