Donnerstag, 5. Mai 2016

Alessandro Striplac - lakiery UV.


Witajcie!

Od dobrego roku NIC nie trzyma się na moich paznokciach.
Najlepszy lakier wytrzymuje maksymalnie pół dnia. Próbowałam rożnych sposobów, zmieniłam lakier podkładowy, jeszcze dokładniej odtłuszczam płytkę, delikatnie matuję  płytkę paznokciową, nic nie pomaga.
W sumie nie ma co się dziwić, ciągłe mycie butelek x2, sprzątanie, mycie, dłonie co chwilę mają kontakt z wodą -  jak coś ma się trzymać?

A ponieważ bez lakieru na paznokciach czuję się jak golas, zdecydowałam się na zakup lakierów UV.
Firmę Alessandro znam od dawna, jestem ich wielką fanką, pracowałam na żelach, uwielbiam ich produkty do dłoni.
Mam nadzieję, że i tym razem mnie nie zawiodą. Lakiery Striplac mają utrzymywać się na płytce do 10 dni, zobaczymy.
Lampę wygrzebałam zakurzoną z piwnicy, tęskniłam :)

 

Striplac 
  • Twin Coat Base & Top Peel-Off UV / LED / 8 ml / 15€. Pielęgnacyjny lakier o podwójnym działaniu: jako lakier podkładowy - chroni, jako lakier powierzchniowy - przedłuża manicure.
    Lakier podkładowy i powierzchniowy utwardzany kampą UV/LED idealnie przedłuża trwałość lakieru do paznokci. Zwiększa blask i zapobiega odpryskiwaniu lakieru.
  • Nail Polish - Nr. 27 Secret Red / 8 ml / 15€.




Piękna, klasyczna czerwień. Miałam obawy czy kolor nie będzie za ciemny na sezon wiosenno/letni, ale jest idealny.


Przed nałożeniem lakieru UV wykonałam tradycyjny manicur. Bardzo ważne jest dokładne odsunięcie skórek.
Zmatowiłam lekko paznokcie pilnikiem o ziarnistości 180.
Odtłuściłam porządnie płytkę paznokciową.
  • Manicure - krok po kroku klik  
  • Najlepszy preparat do usuwania skórek klik
Lakiery mają średnio-gęstą konsystencję, dobrze się rozprowadzają, nie zalewają skórek, ale trzeba też  zdecydowanie nakładać i nie czekać aż się zaleją :) Pędzelek jest bardzo wygodny, nie jest za cienki. 


Nałożyłam jedną, cienką warstwę lakieru podkładowego, łapki do lampy na 60 sekund.
Lakier rozprowadzam bardzo blisko skórek, ponieważ lakier zawsze trochę "kurczy" się w lampie.


Piękny połysk!


Następnie jedna warstwę lakieru czerwonego i na 60 sekund do lampy.
Można również nałożyć lakier na jeden paznokieć, 10 sekund do lampy, drugi paznokieć, 10 sekund do lampy i tak dalej. Dzięki temu nie mamy obawy, że zalejemy skórki. 


Na koniec jedna warstwa lakieru podkładowego/nabłyszczającego.
60 sekund do lampy, przecieramy płynem odtłuszczającym lepką warstwę.
Gotowe!



Jak widać, niedokładnie pokryłam wolny brzeg paznokcia, lakier w lampie odrobinę się skurczył, następnym razem muszę się bardziej postarać.
Mam nadzieję, że przez to niedociągnięcie lakier nie odpryśnie szybciej.


Będę szczęśliwa jak lakier przetrwa 7 dni.
Za tydzień dam wam znać jak paznokcie wyglądają.

Podrawiam serdecznie.

Kommentare:

  1. Lubię czerwony kolor na paznokciach ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja również, dłonie prezentują sie tak elegancko:)

      Löschen
  2. Anonym5/07/2016

    i jak się trzyma? dodaj wpis :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Niestety ma moich mocno rozdwajających się paznokciach trzyma się słabo.
      Cały czas testuje i szukam sposobu aby polepszyć przczepnośc, na pewno za jakiś czas pojawi się wpis.

      Löschen