Sonntag, 29. Mai 2016

Kosmetyczne nowości maja




Witam Was bardzo serdecznie!

W tym miesiącu moje szafki z kosmetykami zaczęły świecić pustkami, zapragnęłam odświeżenia i nowości.
Oto one....



Kneipp - żel pod prysznic "aksamitnie miękki"- jestem wielką fanką produktów do kąpieli tej firmy i dlatego wszelkie nowości zawsze lądują w koszyku. I tym razem się nie zawiodłam. Ok 18.00 godziny zaczynam marzyć, aby wejść pod prysznic i poczuć delikatny zapach żelu. Koi nerwy po całym dniu, haha! Polecam:)

Dr. Bronner`s - moje kolejne opakowanie 710ml uniwersalnego mydła. Używam do mycia warzyw i owoców, oraz do mycia dzieci. Bardzo dobry skład, naturalne składniki. Jedyny minus dostrzegam w opakowaniu, odrobinę wycieka gdy nie docisnę pompkę do końca, widać wtedy spływające mydło na wannie. Ale ogólnie polecam!


Jamaican - Black Castor Oil Hair Food - odżywka do włosów i na skórę głowy. 100% naturalne składniki. Kupiłam z polecenia  ulubionej blogerki Desti_de. Bardzo gęsta pasta, cieżko wciera się w skórę głowy, ale myślę, że warto trochę się pomęczyć. Niestety na razie ciężko znaleźć mi czas, muszę wcierać maskę przed treningiem i będzie akurat godzinę na włosach. Kupiłam na amazone, pojemnośc 113g. Do zmycia maski nie nadają się szampony mające lekką, żelową konsystencję.

Sante - szampon mający nadać objetość z melonem, goi i aloesem w składzie. Przyjemny, delikatny owocowy zapach. Będzoe dobry do włosów delikatnych, cienkich. Nie zauważyłam zwiększenia objętości. Nie nadaje się do zmywania masek olejowych, jest za słaby. Nie jest wydajny.
Alverde - szampon dla całej rodziny z jabłkiem i papają. Zdecydowanie lepszy niż szampon opisany wyżej, lepiej myje, bardziej wydajny. Również ciężko zmywa maski olejowe, trzeba myć głowę 2x.




Hildegard Braukman - ulubiony tonik witaminowy w nowym opakowaniu. Delikatny, nawilżający, polecam! 
Kivvi -  nowa, certyfikowana linia naturalnych produktów Kivvi Cosmetics. Z ciekawości zamówiłam sobie do przetestowania tonik do twarzy, zawiera ekstrakty z czarnej porzeczki, kiwi i nagietka - nawilża i wygładza skórę oraz redukuje pierwsze oznaki starzenia się. Twarde opakowanie, przez co aplikacja jest utrudniona. Ale sam tonik oceniam bardzo dobrze.


Skład toniku Kivvi.



Weleda - pasta do zębów z zawartością rozposzczalnych kryształków soli neutralizuje szkodliwe kwasy, zapobiegając próchnicy i odkładaniu się kamienia nazębnego. Sól pobudza produkcję śliny, wzmacnia dziąsła i wspiera naturalną samoregulację jamy ustnej. Dobrze oczyszcza. Używam rano, a wieczorem tradycyjną pastę z fluorem.

 Nenedent - pasta do zębów dla dzieci bez fluoru. Długo szukałam pasty, która wypadnie tak dobrze w testach. Dzieci lubią, mama zadowolona:)


Artdeco -  amazing effect mascara - tusz do rzęs nadający objętość. Bardzo fajna szczoteczka, idealnie rozprowadza tusz na rzęsach, nie skleja, pięknie podkreśla nawet najmniejszą rzęsę, efekt jest.
Po raz pierwszy mój mąż zapytał się czy mam nowy tusz!
Wow! Zdziwiłam sie bardzo, że zauważył.
A on na to, że jakoś ostatnio dziwnie rozmazana jestem pod oczami.
I wtedy przyjrzałam się sobie bardziej i niestety. Po dobrych paru godzinach tusz jest słabo widoczny na rzęsach, za to bardziej pod oczami, a wcale nie przecieram oczu dłońmi!
Szkoda, wczoraj kupiłam inne opakowanie nowego tuszu.

NYX - bezbarwny żel do utrwalania brwi. Jak zobaczyłam ile kosztuje orginalne opakowanie żelu z Anastasia Beverly Hills stwierdziłam, że wypróbuję coś tańszego. I niestety ten wypada przeciętnie. Jest "mokry" podczas aplikacji, nie lubię tego efektu. Nie skleja, szczoteczka jest bardzo dobra, aplikacja jest lekka ale nie jest trwały. Po paru godzinach moje brwi żyją własnym życiem.


 


Kneipp - limitowane opakowanie kremu nawilżającego do twarzy i ciała z ziołami. Przyznaję się, kupiłam ze względu na metalowe opakowanie:) Krem przeciętny, średnio się wchłania, średnio nawilża. Ale jako krem do dłoni i na ramiona do zastosowania w ciągu dnia dobrze się nadaje.



Shiseido - Ultimune Power Infusing Concentrate - koncentrat pielęgnacyjny. Czy działa czy nie, po 4 próbkach nie mogę powiedzieć.Ale ma wspaniałą, lekką żelową konsystencję, nie klei się na skórze, dobrze się wchłania i jest bardzo, bardzo przyjemny. Twarzy wygląda na wypoczętą i dobrze wypielęgnowaną. Próbki zachęciły mnie do zakupu.


Udanej niedzieli!

1 Kommentar:

  1. Bardzo szkoda, że ten żel jest taki sobie, chciałam go kupić, ale mam zbyt uparte brwi :)

    AntwortenLöschen